ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בהריון

אין ספק שתהליך ההריון הוא אחד מהתהליכים הנפלאים והמורכבים שעובר על גוף האשה. השינויים והתהליכים המתרחשים בזמן זה משפיעים על מצב הרוח וכן על הגוף והבריאות וחשוב מאד לנהוג בזהירות ולשמור על הגוף עבורך ועבור העובר שלך. נשים שונות מתייחסות בצורה שונה להריון. ישנן כאלה ההופכות רגישות ועצבניות ויש שדווקא מרגישות נינוחות ושלוות אך כולן ללא יוצא מן הכלל ישמחו לעבור יום טיפול ופינוק בריאותי במרכז ספא יוקרתי במהלך התהליך המתיש. במרכזים אלה תוכל האשה להתאים לעצמה חבילת טיפול המשלבת הנאה יחד עם בריאות וליהנות מסוגי עיסויים לגוף ולפנים, ישיבה ומנוחה בג´קוזי, מריחת שמנים וקרמים בריאותיים וכן טיפולי רפלקסולוגיה המשפיעים על הגוף ועל הנפש. 

מטפלים ביעילות
ספא בהריון הוא אכן פתרון מדהים להורדת הלחץ והמתחים. בטיפול של כמה שעות נוכל להחזיר לגוף לנפש את הכוחות הדרושים ולהמשיך את ההריון באופן בריא יותר. נשים בהריון רגישות הרבה יותר למגע, ולכן טיפולים כמו עיסוי גוף וקרקפת ורפלקסולוגיה שמתמחים במגע בנקודות מפתח התורמות לשיפור מחזור הדם ולהפגת מתחים יעילה וטובה אף יותר מבזמן שגרה. הרפלקסולוגיה למשל מתססת על האמונה שנגיעה וטיפול במקומות שונים בכף הרגל תשפיע על איברים ספציפיים. כך ניתן לבחור במקצועיות היכן נרצה לטפל והיכן לא ולהשאיר את הבחירה בידי האשה שיודעת טוב מכולם מה היא מרגישה ובאילו נקודות היתה רוצה לטפל.

מרכזי ספא מפנקים
מרכזי הספא השונים מציעים את שלל הטיפולים הללו ומאפשרים לאשה ליהנות מטיפול בריאותי ומפנק גם בזמן ההריון. שיפור מחזור הדם, הרגעת מערכת העיכול, שחרור של שרירים תפוסים והפגת מתחים הם רק חלק מן הפתרונות שניתן לקבל בטלפון אחד או בשיטוט קצר באתרי האינטרנט השונים לקביעת ביקור בספא לנשים בהריון.
מפת אתר | צור קשר