ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חווית יום ספא

לכולנו מגיע להתפנק ולהרגיש מלכים ליום אחד מדי פעם. במהלך השבוע אנחנו עובדים קשה. צריך לקום מוקדם בבוקר לשטוף פנים, לדאוג שהילדים יתלבשו, יאכלו משהו ולא יאחרו לבית הספר, צריך להספיק לטייל עם הכלב, להעיר את בן הזוג, להספיק לאכול משהו בעצמנו ולצאת לעבודה, להילחם בפקקים כל הדרך לעבודה, תוך כדי שיחות טלפון חשובות בנושא ענייני המשרד השונים, לדבר עם לקוחות, לסיים פרויקט חשוב בשביל הבוס ועוד אלף ואחד דברים שצצים במהלך היום והשבוע. מי מאתנו לא חולם על פסק זמן משגרת החיים השוחקת והמעייפת, ומייחל לכמה שעות של נחת בהם יוכל להרגיש על גג העולם.

יום פינוק בספא
יום פינוק מרגיע בספא הוא בדיוק החוויה שכל אחד זקוק לה על מנת לחדש אנרגיות, למלא מצברים כדי שנוכל לחזור ולתפקד כמצופה מאתנו. מיד עם הכניסה לספא עוטפת אותנו האווירה המרגיעה וכל צרות היומיום נשכחות להן לכמה שעות תמימות של זמן איכות של עצמנו. נוכל להתמסר לידיים מקצועיות של מעסה מיומן, שיהיה קשוב לכל בקשותינו ויעניק לנו עיסוי מרגיע ומשחרר לכל האיברים הכואבים והתפוסים בגוף. על ידי שיחה מקדימה עם המעסה נוכל להתייעץ לבחור את סוג העיסוי הרצוי והמתאים לנו בהתאם לחוות דעתו המקצועית. חווית יום בספא לא מסתיימת עם תום העיסוי. לאחר מכן נוכל להירגע ולהמשיך לספוג את האווירה השלווה באחד ממתקני הספא, הסאונה או הג´קוזי.

חבילות ליום כיף בספא
במרכז הספא ניתן למצוא שלל חבילות ליום כיף מלא חוויות מרגיעות בספא, ולהתאים עבורנו את החבילה העונה בדיוק על כל צרכינו. החבילות השונות במחירים האטרקטיביים משלבות בין שימוש במתקני הספא כמו בריכה ג´קוזי וסאונה, לבין הטיפולים השונים מעיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי או טיפול באבנים חמות. בנוסף ניתן לשלב ארוחות מפנקות ברמה קולינרית גבוהה לחוויה מושלמת שלא תישכח זמן רב ותשאיר בפה טעם של עוד.
מפת אתר | צור קשר