ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מקומות בספא

באירוע גדול שאתם רוצים להוקיר לעובדים, ביום הולדת שיש בו חוגגים של שמחה גדולה, בערב הוקרה לאדם אהוב שבו אתם מעוניינים לכנס את כולם סביב "מדורת השבט" שהיא למעשה יסוד טבע אחר לגמרי – מים שבג´קוזי, בערב רווקות, יום כיף בנות או בכל חגיגה של שמחה מסוימת – מוטלת על כתפיכם משימת מציאת מקומות בילוי מתאימים לחגיגה כראוי. אתם יודעים מה טוב עבורכם, אבל מה יכול להיות מתאים ונעים עבור כולם? צריך למצוא מקום שיכול להכיל כמות מסוימת של אנשים ושיהיה תחום מצד שני. על מה חשבתם? ובכן נכון – על מרכז ספא.

איך למצוא מקום שיכיל את כולם?
שטח מרכזי ספא יכול להתאים לחגיגת אירועים, וישנם מקומות שעוצבו לכך מראש. היתרון שמבדיל אותו ממתחמים סגורים אחרים- יש שם את מיטב המתקנים והשירותים שיכולים להנעים את הזמן: ג´קוזי בספא ולעתים גם בריכה, סאונה ועוד, מעסים מקצועיים לפי הזמנה בתוך חדרי טיפולים מוכנים מראש שיפנקו אתכם בטיפול רפלקסולוגיה, מסאג´ אבנים חמות , עיסויי שמן חם למיניהם ועוד. אם אתם יודעים מראש שאתם מעוניינים בטיפול מסוים כמו למשל איורוודה, רצוי לתאם מראש מול מטפל. ישנם מתחמים קטנים שמצליחים לשמור על אינטימיות וישנם גדולים ומפותחים, ולכם נותר לברר איזה חלל יכול להתאים למפגש הגדול.

המיקום הגיאוגרפי של המקום
כדי להבטיח את הגעתם של מירב המשתתפים, רצוי לבחור מקום שיהיה קרוב יחסית, שיוכל להכיל מקומות חניה כמספר המגיעים, מרחבים שידגישו את מה שאתם רוצים (אינטימיות? מרכז מפנק? ניתן ליצור כל אוירה במתחם). המיקום הגיאוגרפי ייטיב אם יהיה על ציר ציבורי, כדי שיהיה ניתן לפגוש את כולם בזמן, וכדי ליצור אוירה מיוחדת – המיקום של הספא יכול להיות בקרבת הים – האומר כולו רגיעה ונועם או רגש סוער.

מפת אתר | צור קשר