ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא דגים

כאשר מחפשים הזדמנות נהדרת להשתחרר ולהירגע משגרת היומיום המלחיצה העוברת על כולנו, ביקור מפנק בספא הוא אחת האופציות הפופולאריות ביותר. אם בימים עברו טיפולי ספא נחשבו למותרות האפשרית רק לבני המעמד העליון, הרי שהיום טיפולי ספא הם דהר נפוץ ובילוי שווה לכל נפש ולכל כיס. אומנות העיסוי מבוססת על חיכוך, שפשוף ולחיצה על איברי הגוף באמצעות מגע ידי אדם או באמצעות מכשור ייעודי לכך. אתרי ספא רבים מציעים מגוון רחב של טיפולי ספא מפנקים ומרגיעים הכוללים עיסויים שמטרתם להחיות את הגוף ולרומם את הנפש.

טיפולי ספא ייחודיים
במקביל לטיפולי הספא הקונבנציונאליים שיש לאתרי הספא להציע כדוגמת טיפול ספא זוגי וכיוצא בזה ישנם גם שורה של טיפולים מיוחדים ולא קונבנציונאליים שלא רואים בכל מקום. אחד מן הטיפולים הללו הוא ספא דגים. על פניו זה נשמע מאוד מוזר. מה לדגים ולטיפולי ספא? אולם ספא דגים הוא אחד מהטיפולים החדשים שיש לעולם הספא להציע. טיפול שצובר פופולאריות רבה ומגיע לתודעתם של הרבה אנשים

איך זה עובד?
ספא דגים הוא למעשה טיפול שנעשה באמצעות דגי גרא רפה המכרסמים את העור היבש מעל גופו של המטופל, ומעניקים עיסוי ופילינג לכל חלק בגוף הנמצא מתחת למים ומאפשר את נגישות הדגים אליו. דגים אלו הפכו לפופולאריים ולמבוקשים בקרב הקהל המבקר באתרי הספא ויעילים במיוחד לטיפול בבעיות עור. במהלך הטיפול יושב המטופל בבריכה המכילה מאות דגים כאלו אשר ניזונים משכבות העור המתות שעל גופנו. קילוף העור המת מאפשר ומעודד את צמיחתה של שכבת עור חדשה ורעננה ובכך עוזרת למנוע את התפרצותן של מחלות עור שונות. הטיפול יעיל גם במקרים של צלקות ויבלות על פני העור, ומעניק מראה עור חלק ורענן.
מפת אתר | צור קשר