ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זוגי – להפתיע את בן הזוג

יש הפתעות שאי אפשר לסרב להן. ויש מפתיעים שיודעים את מלאכתם: ניתן להפתיע בצורות טובות בכל מיני אופנים, ומי שמחפש רעיון, הרי רבים ניסו את זה קודם – אפשר לשאול את ה"מומחים" לענייני הפתעות ופינוקים, ואלו ינדבו לכם מידע עשיר ברעיונות. כמה מהרעיונות נמצאים ממש כאן. זה תלוי כמובן עד מתי אתם מעוניינים לשמור את ההפתעה: אלו שלא מתאפקים יכולים לספר מיד ולרכוש שובר ספא – ניתן לממש אותו בכל זמן תוך תיאום. אלו ש"חצי מתאפקים", יוכלו להשאיר את הפינוק בגדר הפתעה עד שיגיעו למרכז הספא. ואלו שחיים על דחיית סיפוקים ויודעים איך להפתיע, יעשו זאת בדרך המיוחדת של קשירת העיניים עד להגעתם למקום.

תיבול יחסי הזוגיות ואפשרות לבילוי
לעתים, ביצוען של פעולות פשוטות בלבד עשוי להוביל אותנו אל המטרה המורכבת. במקום לשלם אלפי שקלים בחודש ליועץ זוגי, אפשר לעשות זאת פעם אחת ובזול: בין אם זה ספא ליום נישואין כדי להראות שבן הזוג לא שכח (אפילו אם הוא הזמין ספא בדקה ה90), ובין אם זה ספא ליום חולין. ספא זוגי בונה חוויה משותפת ונוסטלגית שכיף להיזכר בה, וכן יכול לבנות מין ריטואל קבוע לבילוי מועדף שהוא יותר זול מבתי מלון ויכול להיות יותר אפקטיבי.

ספא זוגי בכל רחבי הארץ
ניתן למצוא כמעט את כל סוגי העיסויים בכל מרכז ספא, בין אם מדובר בספא במרכז הארץ או בספא שמשתייך לאזורי הפריפריה. ההבדל הוא רמת החוויה שתרצו לרקום לכם: מעוניינים ביום- טיול? חפשו אותו רחוק. מעוניינים בגיחה נוחה לקרובה לבית? סביר להניח שגם תמצאו. ההבדל בין המקומות נעוץ באווירה אותה המקום עשוי להקנות – והערך המוסף הוא צוות הספא שישמח להיעתר לבקשות מיוחדות שיפתיעו את בן הזוג כמו למשל לסדר את החדר באופן מסוים ורומנטי רגע לפני שתכנסו אליו.
מפת אתר | צור קשר