ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי לנשים בהריון

פינוק לאישה בהריון מוענק לנשים שהן בחודש הרביעי להריונן, כלומר מהשליש השני להריון – כאשר העיסוי פועל באופן דומה גם על העובר החווה את ההשפעות החיוביות של העיסוי שנעשה על גוף האם. העיסוי מתאים גם למי שחשה וסובלת מיחושים שונים ומכאובים שנוצרו בעקבות ההיריון: נפיחויות, בצקות, ורידים בולטים, עייפות ולאות, שרירים מכווצים ועוד. בעיסוי לנשים הריוניות המעסה מודע לנקודות עליהן אין ללחוץ ולתנוחות הנוחות והמומלצות לשכיבה על מנת לפזר את הדם ולגרום להובלת חמצן טובה יותר בכל הגוף – על כן ישנו יתרון לנשים הסובלות מחסרים ומאנמיה.

מהי המתנה המושלמת לאישה?
עיסוי לאישה בהריון עשוי להעניק הקלה ולחוש בהבדל גם בתקופה שנחשבת ללא נוחה במיוחד. הבטן ההולכת ותופחת משנה את מרכז הכובד בגוף – ובכך משפיעה גם על שרירי היציבה ולמעשה על כל השרירים בגוף. היות וישנם שרירים שעובדים יותר וישנם שרירים שעובדים פחות ובהתאם לזרימה החלשה יותר של הדם שאמור לתפקד עבור שני אנשים יחדיו, נוצרות בצקות, וישנן נפיחויות – ואלו ניתנות לטיפול מקיף ומרגיע באזור. ההקלה הנובעת מן הטיפול עשויה להסב פתרון טבעי ונעים גם למי שסובלת מנדודי שינה, סיוטים, חוסר תיאבון, לחץ, כאבי ראש, שרירים תפוסים ועוד תופעות. חשוב מאוד לוודא כי המעסה עבר הכשרה מקצועית כגון קורס עיסוי לנשים הרות.

אין צורך לנסוע רחוק – האוצר נמצא קרוב לבית
הרעיון הכללי הינו פינוק במאמץ מינימלי, תוך ניצול יעיל של מתקני הספא השונים. גם לעיסוי בודד ישנן השלכות נעימות שיכולות לשנות את שגרת היום – ועל כן רצוי למצוא פינוק בספא קרוב לבית. בזמן העיסוי משתחרר הורמון הסרוטונין שמשפר את מצב הרוח ועל- כן תורם גם להעלאת האנרגיה ולהפחתת העייפות והחרדה. ניקוז וניקוי הרעלים מהגוף מחזיר את הגוף לאיזון ותורם להסדרת המערכות הגופניות וכך גם לבריאות האם ולעובר.
מפת אתר | צור קשר