ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בים המלח

מהותו של הספא הוא המים הזורמים שמעניקים מרפא לגוף, אולם עם השנים אל טיפול זה נוספו טיפולי גוף נוספים שהפכו לעיקר מהותו של ביקור בספא. האוירה העוטפת את החוויה הזו מכניסה כל אחת אל תוך עולם קסום של מנעמים ותפנוקים: עיסויים, מוסיקה רוגעת, בילוי זמן איכות של כל אדם עם עצמו, כשהגוף והנפש מתחברים ונוצרת אנרגיה מיוחדת הפושטת בכל הגוף. בילוי מסוג זה בספא ניתן למצוא כפינוק בספא קרוב לבית, אולם גם נהוג במקומות רחוקים מן הבית וכל החוויה הופכת לרומנטית ומקדשת את המטרה.

ספא בים המלח
פשטותו של הטבע יכולה להפנט. הטבע יכול להעתיק את נשימתנו ולגרום לנו לפעמים להרגשת עילוי וסיפוק שנמצאת במקומות שהטבע ניחן בעוצמות האדירות שלו. אחד מפלאי העולם ואוצרות הטבע המיוחדים ביותר נמצא באזור ים המלח – כשישנם חופים תיירותיים עם מבקרים מכל העולם, ומצד שני, ישנן חלקות בלתי – נגועות, שבהן ניתן לנפוש ולהירגע ללא כל הפרעה אנרגטית כזו או אחרת. הרי מהו הבילוי בים המלח אם לא האסקפיזם האמיתי? הבריחה מן העיר אל כוחות הטבע, כש"זמן הערבה" מופעל עלינו ולא השעון המתקתק בכל שניה ושנייה. כך, ניתן לבלות וליהנות גם מההיצע שהסביבה הטבעית מעניקה בחינם – ובסופו של טיול קליל או למחרת, ניתן לעשות יום פינוק בספא.

משאבי טבע אנרגטיים
הטבע ניחן בכוחות אדירים, כשאת חלקם אנו בני האנוש השכלנו לנצל. בריכות מינרלים, מעיינות חמים בסביבת צפון ים המלח, בריכה רגילה, סאונה רטובה ויבשה ועוד – כולם מתקני ספא שנוכל לנצל ללא קשר לפינוקים הישירים על הגוף. חבילת פינוק בספא או עיסוי בודד הם המשפיעים העיקריים על מצבו של הגוף, וניתן לתכנן זאת כך שלאחר העיסוי חום הגוף יישאר תוך הטבילה במאגרי המים החמים – כמו גם בים המלח עצמו (מימיו חמים בקיץ ובאביב).
מפת אתר | צור קשר