ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חופשת ספא

אורח החיים העמוס והשגרה היומיומית הלחוצה יוצרים אצל רבים מתחים ועומס נפשי ופיזי שמפריע בהתנהלות החיים התקינה. המחויבות לעבודה והדרישות הגבוהות לא תמיד מאפשרות לעשות עצירה שתספק קצת נחת ורוגע שיעשו טוב לגוף ולנפש. ועם זאת מומלץ ביותר לרכז יום או מספר ימים לחופשת ספא מרגיעה שתאפשר חופש וניתוק מהעבודה בבית מלון או באחד ממרכזי הספא הפרוסים ברחבי הארץ. באיזור המרכז, על קו החוף בדרום הארץ או בצפון מציעים מגוון של מלונות יוקרתיים ומרכזי טיפול ספא מבחר של שירותים מפנקים שמותאמים באופן אישי ללקוחות. בין היתר ניתן ליהנות מסוגי עיסויים שונים, עיסויי גוף, פנים וקרקפת, טיפול באבנים חמות, רפלקסולוגיה, שימוש בג´קוזי ובבריכות, חמאם טורקי ועוד מבחר פינוקים נלווים כמו ארוחות בוקר/ערב מפנקות ועוד.

בארץ או בחו"ל
חופשת ספא יכולה להתרחש באחד ממגוון המקומות המפנקים והיוקרתיים בארץ וכמו כן גם בחו"ל במבחר יעדים באירופה ובמקומות נוספים. חופשת ספא בחו"ל אמנם יקרה מעט יותר, אך משלבת בתוכה גם טיסה וביקור במקום אחר מה שמוסיף גם לרמת הניתוק והחופש והופך את החוויה לעוצמתית. בין אם תבחרו לעשות זאת בארץ ובין אם בחו"ל, תוכלו לעשות זאת ביחד או לחוד. חופשות ספא זוגיות קיימות בשפע ומרכזי ספא רבים מציעים שוברי ספא זוגיים לבילוי רומנטי מיוחד וייחודי לזוגות המעוניינים לבלות יחד זמן איכות מפנק ולהתענג יחדיו ממגוון השירותים השונים במרכזי הספא.

מוצאים חופשת ספא
כיום ניתן למצוא חופשת ספא איכותית ומפנקת ללא מאמץ מיוחד. שיטוט קצר ברשת האינטרנט יעלה מגוון תוצאות של מרכזי ספא ומלונות המציעים את השירותים השונים יחד עם אפשרויות לינה וארוחות. בין אם תבחרו ביום ספא זוגי או במספר ימים של חופשה מפנקת ברשות עצמכן תוכלו להתעדכן על מגוון השירותים המוצעים, המחירים וההמלצות השונות באתרי האינטרנט של החברות השונות ולבחור את המקום והזמן המתאימים ביותר עבורכם לטיפול מהנה.

מפת אתר | צור קשר