ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ימי ספא הזמנה

אם אתם מתלבטים היכן לחגוג את יום ההולדת, את סוף השבוע או לשנות אוירה – תוכלו להימלט למחוזות רחוקים מהבית – לשמוע קולות של ציפורים ולנשום מעט אויר צח, אולם את זה אפשר לעשות תמיד – מה שנקרא : "טיפול תחזוקה" שיאפשר לכם לשאוף מעט חמצן. אולם החמצן האמיתי נמצא במקום שבו משחררים את העבר ואת החסימות שהגוף אוגר לטובת חמצן חדש ומרענן – הספא. אין יותר מרענן מעיסוי ממריץ כמו שיר נעים לגוף. יש כאלו שלא מוותרים על פינוק זוגי , ויש כאלו שלא מוותרים גם אם זה אומר לקחת את הרגליים ולהתפנק לבד, כי אתם אוהבים לפנק את עצמכם ללא תלות.

הזמנה של ימי ספא
ידוע לכולם איך יום פינוק בספא מתחיל, ומי שעשה זאת כבר פעם בעבר יכול לנחש איך הוא יסתיים – כשעושים משהו לטובת הגוף שלנו, ההרגשה לא תסולא בפז. קודם – כל, עצם ההבטחה כי אנחנו דואגים לפנק את עצמנו ולהחזיר טובה לגופנו שמשרת אותנו לאורך כל שעות היממה, וכן השינוי שאנחנו מביאים לגוף – ממצב עייף ומרוט למצב מעורר וחיוני. נכון שפעם אחת אינה תמיד מספיקה להשגת האפקט, אלא לאלו הסובלים משרירים מכווצים באופן תמידי נדרש טיפול סדרתי – אולם בכל אופן גם פעם אחת יכולה להשיב את הנפש ולהיות נעימה כחוויה.

תכנון של יום שלם בספא
מי שמעוניין להיות יום שלם בספא, רצוי שיזמין חבילת פינוק. ישנן חבילות פינוק לזוג , ליחיד ולקבוצות – פינוק אחד שנמשך שעות על גבי שעות. מה נכנס בתוך החבילה? את זה ניתן למצוא באתרי האינטרנט שיש לכל אתר ספא. ניתן לבצע הזנה גם מאותו האתר או להתקשר ישירות אל הספא – אגב, רצוי לעשות זאת ממילא בכדי לשמוע על הדיל היומי.

מפת אתר | צור קשר