ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא – המקום האידאלי לפינוק

איפה תבחרו להעביר יום פינוק, בבית או במרחבים הגדולים? ישנו פינוק אחד שיכול לקחת את נפשכם למחוזות הרחוקים ביותר- אתכם לבד או אתם ובני זוגכם ואפשר גם שתהיו בקבוצה שמעוניינת ביום כיף יחדיו, והוא פינוק ספא. ישנם כיום מתקני ספא רבים ברחבי הארץ שמאפשרים את הבילוי המיוחד הזה – ובכל אחד ממרכזי הספא טמון קסם מיוחד שמבדיל אותו מהמתחרים לו. את הקסם הזה ואת פינת החן בוודאי תבקשו לנפשכם אשר מבקשת מדי פעם מנוחה ותגמול הולם לכל המולת היום- יום.

פינוק ביום ההולדת
אתם נזכרתם בדקה התשעים שצריך להכין מתנת יום הולדת מאירת עיניים ומפנקת? אין צורך להתחבט באפשרויות שעומדות בפניכם, כבר עכשיו עומדים לרשותכם מרכזי ספא בכל רחבי הארץ, ונותר רק להרים טלפון ולברר אם התאריך פנוי. ומה עם שעה? כעקרון, אתם יכולים לבקש עיסוי בן שעה פחות או יותר, אולם אם כבר יום הולדת, למה שלא ללכת על כל החבילה במחיר מדהים?

טיפול ספא זוגי  - הפינוק לשניים
מתארת לעצמך חופשה רומנטית עם בן הזוג, אולם אין לך את הזמן הנדרש, או שכלכלית ישנה מגבלה לעניין? ישנו פיתרון שקרוב לבית וללב- ממש במרחק נגיעה. ניתן להרויח באמצעותו גם תחזוקה יעילה לגוף ולנפש וגם בילוי שמעצים את החוויה הזוגית – זו יכולה להיות המתנה הנפלאה שלכם לאדם שלצידכם, שאתם מעריכים אותו ורוצים פשוט להראות כמה אתם אוהבים..

אילו מתנות יכולות להתאים כפינוק?
כל סוג של עיסוי יכול להיות "בול פגיעה", זה שיעלה את המטופל אל הרקיע השביעי. בין הטיפולים ניתן למצוא טיפול רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוק, מסאז´ תאילנדי ועיסוי שבדי קלאסי, ישנו עיסוי עם אבנים חמות ברוח אינדיאנית, איורוודה בשמן חם ועוד ועוד. 
מפת אתר | צור קשר