ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בכפר סבא

תושבי ערים בשרון אמנם אינם קרובים לים, אולם יכולים להתפנק באתרי הספא הרבים המפוזרים באזור. סביב העיר כפר סבא למשל ישנם ישובים רבים, שניגשים לעיר המרכזית על מנת לנצל את היתרונות הרבים שהיא מציעה, ובהם האפשרות להתפנק בספא. מבין האזורים השונים שנהנים מכפר סבא אפשר לכלול את תושבי ג´לג´וליה, תושבי גינות השומרון, שדה ורבורג, צופים, צור יגאל, צור נתן וסלעית ועוד. אפילו ערים כמו רעננה, רמת השרון והוד השרון – שכנות מבוגרות יותר נהנות מהאפשרות שהפינוק נמצא מרחק נסיעה קצר.

מקום עם נוף – מקום לנשום ולנשוף...
כולנו צריכים את הרגע הזה שעושה את ההבדל בין שגרה סוערת לבין רגעי שקט וזה בדיוק מה שהספא מספק תוך המגע ותשומת הלב שמוענקת לגוף. הרבה פעמים הג´קוזי בספא  צופה לנוף מרהיב של טבע או נוף עירוני. השילוב של מים, חום ושרירים רפויים הופך את הביקור בספא לאחד ממשובות הנפש הגדולים. אפשר כמובן לכוון גם לטיפול זוגי בספא, ואז החוויה הופכת לעצומה ולנעימה אף יותר.

אילו טיפולים ניתן למצוא בספא בכפר סבא?
אתרי ספא שונים מגישים בדרך כלל את הסוגים הקלאסיים של העיסויים: מאסג´ תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות (מסאז´ אינדיאני), עיסוי רקמות עמוק, עיסויים הוליסטיים למיניהם וביניהם איורוודה ושאר עיסויי שמן כשהגוף כולו נהנה ממשיחות שמן לכאן ולשם, מנקז את הרעלים במקום בו הם אמורים להיות ומטהר את הגוף תוך הזרמת הדם באופן דינאמי, זה המקום הכי טוב להיות בו.

שילוב של הנאות שונות במקום אחד
מרכז ספא מאפשר ליהנות מכל העולמות במקום אחד: ממתקני ספא, מעיסויים שונים, הרבה פעמים זה משולב גם בנוף יפה ובהזמן של אדם עם עצמו. האוירה, הנינוחות, החוויה – כל אלו חייבים להיות חלק משגרת החיים, אחת לתקופה מסוימת.
מפת אתר | צור קשר