ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

הילינג ספא

הילינג מבוסס עבודה אנרגטית, משנה ומזין נקודות בגוף הסובלות מחולשה ומחוסר. מבין הטיפולים בגוף, גם הילינג הוא שיטה אלטרנטיבית לריפוי באמצעות כפות הידיים, אולם להבדיל מסוגי עיסויים שונים, הטיפול נעשה ללא מגע. המטפל מעביר את ידיו על פני השדה האנרגטי של גוף המטופל, שפולט רמה מסוימת (בעודף או בחוסר יחסית לשאר האיברים) של אנרגיה. הדוגמה הטובה להילינג היא הרייקי-  כשגוף המטפל הוא כמו צינור ששואב את האנרגיה מן היקום ומעביר אותה אל המטופל. כך, ניתן המטפל אינו מתעייף ויכול להעביר אותה לאחרים. הילינג גם הוא לעתים טיפול נוסף באתרי ספא.

דרכים רבות בהילינג
הילינג יכול להתבטא בצורות שונות בכל בעלי החיים- נקבת בעל חיים שמלקקת את גוריה בזמן מצוקה, אם שמחבקת את התינוק הממרר בבכי, בעלי חיים שמלקקים את הפצעים. כל יצור חי זקוק לחום ולאהבה (נכתבו על כך שירים רבים), וכאן בשיטה זו החום מרפא.

הילינג בספא
מטופלים שמרגישים ירידה ברמה האנרגטית של גופם – זה יכול להיגרם מנסיבות רבות ומגוונות – אולם ככל שתהיינה שונות ורבות – המטפל יוכל להרגיש לבד היכן ישנו חוסר באנרגיה. הטיפול נעשה בבגדים נוחים וללא מגע- לכן, אין סכנה לרגישות במגע אצל המטופל. פעמים רבות טיפול כמו זה יכול להפתיע את המטופל, כשהמטפל מוצא מקורות הלוקים באנרגיה – אלו מקורות לבעיות ולחולשות פיזיות בהן יצטרך לטפל.

האם ישנו צורך בטיפול המשכי?
כל טיפול – בין אם במגע- עיסוי בשמן או בין אם בהילינג יכול להשפיע באופן טוב יותר ולאורך זמן אם יהיה המשכי ותדיר – ויינתן על ידי אותו המטפל. כמובן שניתן לקבוע עם המטפל של מרכזי ספא אחת לתקופה, ולהפוך את הטיפול לקבוע ומאזן. כך נפתחת למטופל האפשרות להקשיב לעצמו בכל פעם מחדש.
מפת אתר | צור קשר