ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום פינוק

אנחנו עובדים קשה בכל יום, ובשביל מה? אנחנו יודעים הרי שהדברים הפשוטים הם הדברים החשובים באמת, ולפעמים הם אלו שיעשו לנו שמח בלב. לכן, בלי קשר למשאבים שאנו מוציאים בעבודה, לפעמים צריך להיות פשוט קשובים לנפש-  ולהוציא אותה למסע. מסע כזה לא חייב להיות מסע רגלי, פיזי ומייגע – הוא יכול להיות המסע הפנימי אל תוך נבכי הנפש. ישנם עיסויים מסוגים שונים בספא שיקחו אתכם יד ביד אל תוך מחוזות הפינוק והרוגע, כשאתם הולכים רק ליהנות מזה שמסלקים מגופכם רעלים וממריצים לכם את הדם.

יום פינוק בספא
זמני הבילוי בספא משתנים על פי טיב החבילה שאותה רכשתם: האם מדובר בעיסוי בודד, בחבילת פינוק (לזוג או ליחיד), בבילוי שכולל ארוחה או לינה? אתם בוחרים מהי הצורה העדיפה לכם לבילוי, ולמעשה מקדישים לעצמכם בכל מקרה תשומת לב מיוחדת. כשאתם אוהבים את עצמכם בדרך זו, תוכלו להתחזק. אתם אוהבים לחלוק את הכיף שלכם עם בן הזוג? הוסיפו אותו לחבילת ספא לזוג – והפכו את היום הזה ליום רומנטי.

מכירים את הפינוק, אבל מחכים למבצעים?
כשמדובר בפינוק, רצוי להניח את עניין הכסף בצד – כי כל אחד צריך מדי פעם להתאוורר ולהרגיש חופשי לעצמו. מצד שני, מבצעים תמיד מתקבלים בברכה – ולכן רצוי לעקוב אחר המבצעים ואפילו להשתמש בשוברי ספא כשאפשר. המבצע כולל טיפול ופינוק אחר ממה שאתם מכירים? אדרבא! זוהי ההזדמנות שלכם להתפנק יותר ולהכיר שיטות שונות שעושות נעים.

רעיונות ליום פינוק
אם אתם מחפשים רעיונות ליום שכולו פרגון וכיף לכם, אפשר להתחיל בטיול ולהגיע ישירות לספא. לא משנה כמה מיוזעים שתהיו, בספא מחכות לכם מקלחות, חלוק רחצה, נעלי בד ונשנושים. את הרכב תוכלו לשים בחניון של המקום ולשוטט סביב הספא – בדרך כלל זה יהיה ליד ים או במושב.
מפת אתר | צור קשר