ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

הזמנה לספא

איך זה שבהזמנות לספא כל מקום שמעניק טיפולי עיסוי רפואי ורגיעה נראה לוהט, "הדבר החם הבא", המקום שבו אתם הייתם מעוניינים לחגוג כל יום שעובר מחייכם? הזמנות לספא נועדו לעשות כן. עכשיו, לדבר האמיתי: למה באמת כדאי להיענות להזמנת ספא? אחד הדברים הבסיסיים בחיים הוא המגע, ומי לא מעוניין באחד כזה במציאות כמו שלנו? החיים בטירוף יום- יומי ובמלחמת הישרדות מראה לנו שלא מדובר כבר בעניין של פינוק- אלא בצורך אמיתי שעולה באופן קבוע. נכנסים למרכז ספא, ומיד חשים בשינוי האנרגטי: הריחות, התאורה, העיצוב, כל אלו יכולים להיות ערבים לנפש רעבה.

כל חוויה יום יומית היא הזמנה לספא
אנחנו רודפים אחרי הזנב של עצמנו, כדי לשרוד בעולם יקר, יקר מדי: הנזקים יכולים להיות גופניים ונפשיים (גם בגלל הצבא שאנחנו עושים בגילאים צעירים יחסית), וגם מי שאינו חש בנזק המצטבר, חייב לתת פורקן לרגש ולטפל בגוף. אנו עובדים רוב היום, בערב מתפנים לילדים, לתחביבים, לבישולים ליום המחרת או לכל מה שאין לנו זמן בשבילו למשך היום. ומתי נוכל לפנות לעצמנו זמן לנוח, להתרפק, "להתפרק"?

הזמנה שפונה לכל אחד ואחת
מדובר בפינוק רב גוני, שבו כל אחד ואחת יכולים למצוא בו עניין ומרגוע. אחד זקוק לעיסוי איורוודי, השניה לעיסוי באבנים חמות, השלישי אוהב ארומתרפיה וזו שבהריון תעשה טיפול רפלקסולוגיה, כדי שלא לגעת במקומות שלא מומלצים בהריון, ומצד שני – יש להם השפעה על כל הגוף. כל אדם בכל גיל יכול לקבל את זה, ההזמנה קיימת ונושמת לעולם.

שוברים והזמנות
מקומות עבודה, אתרי אינטרנט, עיתונים, חברות אשראי ועוד מעניקים כולם שוברי מתנה. פעם אחת תוכלו לנסות ולטעום על מה מדובר. מה זה בעצם הטיפול הזה או האחר. נצלו את ההנחות שניתנות ותהנו מכל רגע.

מפת אתר | ספא בתל אביב |  צור קשר