ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

בילוי קסום לרגע מושלם

גם מי שאוהב מצבי אקשן כל הזמן, בוודאי ישאף לרגע מנוחה ולצבירת כוחות. אם נציע יום כיף בספא לאנשים שחיים בישראל בחינם, בוודאי שיהיו לכן קונים רבים או לפחות 100% היענות מצד האנשים. עיסוי הוא השיטה לגעת באופן זמני ובדרך אגב בכל אותן נקודות דואבות ולתת להן מרפא בתוך זמן קצר. כמובן שההשפעה אינה מתמשכת אלא אם עושים טיפולים קבועים, אבל זה בהחלט מענה נעים ונוח לכל אחד ועל פי ההעדפה שלו. ובאותה ההזדמנות אפשר לקבל לא רק עיסוי, אלא שאפשר להשתמש בג´קוזי בספא וליהנות מכל רגע.

בילוי בשניים יותר מעניין
ספא זוגי הוא לפעמים כל מה שמשוועים לו במשך השבוע – אתם יודעים שאתם עושים מספיק קשה בשביל לקבל פעם אחת צו´פר? הרי שאין כמו בילוי מחמם את הלב לבני הזוג ביחד – גם בחורף וגם בקיץ להתחמם לאור נרות מרקדים בפסים חיוורים של טיהור האוירה, עם מוסיקה שמתארת את מעיינות המים החמים נשפכים על גופכם או לפחות את השהייה באגם קסום בלב יער ירוק עד.

לחלוק את התחושה ביחד
התחושה הנרקמת תוך כדי השהיה במקום מאפשרת להתחבר – בין הגוף לנפש, כל אחד לעצמו. הטיפול, המשך הפעילות במתקני הספר והמנוחה מסבירים שאפשר לנהל את החיים גם מעט אחרת, אפילו שבני הזוג מתלווים אליכם. ככה הסיפוק שבלהיות במקום כפול – הופכים את ההרגשה הנעימה למשותפת.

הבילוי בלתי רגיל
אין דברים כאלו, פשוט אין תחליף לבילוי בספא. אופציות הפעולה במקום נחלקות לבילוי זריז או לבילוי מתמשך בבית מלון שמקנה את כל שירותי הספא האפשריים. בבית מלון שכזה, אפשר לצפות לשמירה על השקט ועל מצב שלו, מה שאומר – בילוי ללא ילדים.

 

מפת אתר | צור קשר