ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאג´ בתל אביב

בתל אביב אמנם עובדים, אבל הרבה יותר כיף לפרוק כל עול בעיר הזו. מגוון הבילויים מאפשר לנו להתמודד עם הלחץ בחיי היום- יום: הפקקים, העמידה בלוחות זמנים שונות בבית, בעבודה, באופן עצמי. המרדף אחר ההגשמה העצמית בעיר שנועדה מאז ומתמיד לאנשים התל אביביים אינו משאיר רגע אחד רגוע לרפואה, ותמיד צריך להכניס גם אותו לתוכניות, למרות שהוא מתבקש ואמור להיות מובן מאליו. זו הסיבה שנוצרו בתי ספא, שמחליפים את בתי המרזח העתיקים שבהם נועדו להתרווח כולם ולשכוח מצרות היום – יום. עכשיו – זה בגרסה משופרת יותר.

עכשיו תל אביב מחכה לכם
אנשים נוסעים החוצה אל מחוץ לעיר על מנת "לנשום אויר צח". אבל מתי? כשישנה אפשרות. כשלוח הזמנים בסוף השבוע פנוי, כשהילדים לא מתכוננים למבחן חשוב או כשבן הזוג קובע (וזה אומר לעולם לא). במקום לתלות את היהב בנסיעה מתישה לצפון הארץ, לדרום או למרכז, הבילוי ממתין לכם כבר בתל אביב, ואתם יודעים מה? אפשר אפילו לוותר על הילדים אם אתם מרשים לעצמכם יום כיף זוגי.

עיסוי תל אביבי – ים, חול, ומה לאכול
הטיילת של תל אביב מלאה במרכזי ספא מצוידים במתקנים שונים. אחרי נופש בים שמרגיע את הנשמה, אפשר פשוט לקפוץ לספא קרוב. אין צורך לדאוג למצב הגוף יותר: מתקלחים, נכנסים לחדר טיפולים, ושוכחים מהמצב למשך שעה בממוצע. כש"מתעוררים", פתאום קלילים יותר – יש פחות חסימות אנרגטיות ואפילו השרירים כבר רפויים והדם זורם בעם ללא עכבות. ממש כמוכם. ומה בתפריט? תשאלו בספא.

מי שמחפשת איך לחגוג מסיבת רווקות...
יש מרכזי ספא בתל אביב שיסגרו את המתחם בשביל להפוך אותו להנאה צרופה לרווקה שבחבורה – מפגש עם חברות, וכולן נהנות ממסאג´ מפנק. יום כיף לרווקות יכול לכלול הפעלות שאותן מארגנות בנות המסיבה, וכן עיסויים מאת אנשי הספא ועוד.

 

מפת אתר | צור קשר