ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא לערבי גיבוש בחברה

חברות עובדים רבות מחפשים מקום מיוחד לחגוג בו אירועים: לחגוג את יום האישה, ימי גיבוש, ערבי הוקרה. מלבד כנסים והפקות אירועים למשל בגני אירועים שאפשר לעשות כדי להעביר לעובדים מסר מסוים במצגת מיוחדת או באופן רשמי וטקסי או בדרך פחות רשמית. הדרך השנייה היא הדרך שעשויה לגבש יותר את העובדים תוך כדי יצירת קשרים בלתי אמצעיים בין העובדים – באווירה אחרת ולא רשמית, תוך כדי שהם נעזרים אחד בשני כדי לנהל את הערב הזה, שפעמים רבות נעשה באופן אינטימי, לאור נרות וריח מזמן פעילות מפנקת לאורך כל השהות במקום.

אילו פינוקי ספא אפשר למצוא במרכז ספא?
כשעושים הזמנת ספא לעובדים, אלו יכולים להתפנק לא רק באמצעות העיסויים שניתן לבחור במקום בתיאום מראש (בדרך כלל העיסויים הקלאסיים כמו עיסוי שבדי, תאילנדי, קצוות ועוד), אלא גם באמצעות מתקני הספא שנמצאים במקום – בריכה, סאונה (רטובה, יבשה), מכון קוסמטיקה שעושה מניקור, פדיקור, טיפולי יופי ופנים, ועוד אטרקציות בלעדיות לכל מקום.

אילו עוד אטרקציות יש ביום כיף לעובדים?
העובדים יכולים ליזום המשך טבעי לערב עם תוכנית אמנותית: בדרך כלל מזמינים מנחה סדנה כל שהיא לאותו הערב – כמו למשל סדנת שוקולד, סדנת צחוק, סטנד אפ, סדנת אסטרולוגיה או נושאי עניין אחרים ורלבנטיים לקהל האנשים, והיופי הוא שניתן לבחור בדרך כלל ביד חופשית את אותה תוכנית אמנותית.

המקום שבו משתחררים מהכול
באווירה הזו שנרקמת בין העובדים יכול להיות שגם הבוס הישיר ייטול חלק, מה שיכול לזמן הזדמנויות לדבר על הנושאים שחיכיתם להעלות מזמן מול הבוס ולא הייתה לכם הזדמנות, לעבור לפאזה רגועה, פתוחה ונינוחה. כאשר נמצאים ללא בני זוג – רק עם החברים לעבודה, הערב הזה הופך לחווייתי ולבלתי נשכח.
מפת אתר | צור קשר