ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

נופש ספא ביעד אטרקטיבי

כולם מרגישים את התחושה באמצע השבוע כאילו כלו כל כוחותינו והדבר היחיד שמתאים לנו באותו רגע הוא מנוחה ומרגוע לגוף הדואב. לשם כך קמו מכוני הספא. בעשורים האחרונים אנו רואים גידול מואץ בפתיחתם ובנוכחותם.

מה זה ספא?
במקור המונח ספא התייחס לטיפול במים על ידי מעינות מרפא וכדומה. מקור המונח הוא בעיר ספא אשר בבלגיה אשר בעבר למי המקום יוחסו סגולות מרפא בקרב אנשים הסובלים ממחלות הנובעות מחוסר בברזל. כיום ספא הפך בארץ למקור בילוי ליחידים, זוגות ולאנשים שרוצים למצוא מרגוע מהמולת היומיום.

אילו סוגי ספא קיימים?
כיום בנוסף למרחצאות וטיפול במים אתרי ספא מציעים טיפולים נוספים רבים החל במסאג´ לסוגיו השונים וכלה בתרגילי התעמלות שונים על מנת להרגיע את הגוף. בשנים האחרונות החלה תופעה של עריכת אירועי כיף, יום פינוק בספא ומסיבות רווקים ורווקות באתרי ספא כחלק מגיבוש והנאה למשתתפים.

היכן ניתן למצוא מכוני ספא?
כיום כמעט בכל עיר ופינה בארץ ניתן למצוא מכוני ספא. חשוב לשים לב למי אנו רוצים להתאים את הספא. עבור זוג שמחפש שלווה ורומנטיקה ניתן לחפש מכון ביעד אטרקטיבי כגון, מדבר, צפון או כל מקום אחר שבו לנוף ולאווירה באזור יש חשיבות על התחושה. עבור אדם שרוצה לנוח מהיום הקשה שעבר עליו, 45 דקות בספא ליד ביתו יכולים לעשות יופי את העבודה ולהכין אותו ליום חדש. לימי כיף או מסיבות רווקים/רווקות יש למצוא ספא מספיק גדול ואטרקטיבי על מנת שיעניין ויספק את כל האנשים, כלומר, ספא מגוון מספיק עם  אטרקציות וטיפולים שונים על מנת שיוכל ליצור עניין והנאה למגוון הרחב של האנשים. אפשר למצוא בספא מחירים משתנים ממקום למקום ויש לשים לב למיקום, לכמות האנשים שרוצים את השירותים וכמובן סוג האירוע לשמו הוחלט ללכת לספא.

מפת אתר | צור קשר