ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולים לגוף ולנפש בספא

לאחרונה ישנה היענות גבוהה יותר לטיפולים בספא. זאת כנראה בעקבות המודעות שבעיקר שיתוף פעולה בין הרפואה המערבית לרפואה המזרחית עשוי להוביל לרפואה שלמה, יותר מאשר כל אחת מהן בנפרד. אצל כל אחד ישנה אנרגיה מסוג שונה שמגיבה אחרת לסביבה ואוצרת בתוכה בעיות שונות שהצטברו עם הזמן ומצריכה פתרון לאיזון האנרגיות בגוף. איזון האנרגיות טמון בקריאה נכונה של הבעיה- כלומר באבחנה, ובטיפול במסלולי האנרגיה הנוגעים שעשויים להביא את השינוי – באופן ממוקד באיבר מסוים או במסלול אנרגטי – או כללי בכל הגוף. בדרך כלל אותו אדם עלול לחוות כאבים ובעיות באיברים שנראים פחות קשורים אחד לשני, אולם הפתרון טמון בטיפול באותו מרידיאן.

טיפולים בספא  שכולם אוהבים
אפשר לומר שבילוי בספא הוא בעיקר בילוי לשם הפינוק, אבל עדיין יש בו אלמנט רפואי – טיפוליי. בספא מאמינים כי הטיפול הגופני הוא למעשה טיפול הוליסטי – כשהמשמעות היא טיפול שהוא בעצם מוחשי ופיזי, אולם יש לו השפעה מכרעת על ההרגשה הכללית – על מצב הרוח, ועל התחושה הנפשית.

אלו טיפולים הוליסטיים אפשר למצוא בספא?
הספא מציע טיפולי כאלו שאפשר היה לעשותם גם בבית המטופל, אולם האוירה הפרטית האינטימית המרגיעה והמבריאה כפי שיש באתר הספא היא ההופכת את הביקור למיוחד. בנוסף ישנם טיפולים הוליסטיים שפורקים לחץ וחסימות אנרגטיות, כמו למשל עיסוי רפלקסולוגיה, עיסוי שבדי מסורתי קלאסי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוד שניתן בדרך כלל לספורטאים או למי שיש לו שרירים תפוסים ועוד.

הביקור במקום הוא מנוחה בפני עצמה
הבילוי בספא נחשב למנוחה בפני עצמה. הניחו את הראש על מיטת הטיפולים והתמסרו לקצב העיסוי, אשר ימשך לנצח... או לכל היותר שעתיים, כאשר טיפול ממוצע לוקח בדרך כלל מעט פחות משעה, או שעה שלמה – תלוי בסוג העיסוי או כפי שהוגדר מראש.
מפת אתר | צור קשר