ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי זוגי מעסה את הלב והגוף

מכוני ספא אינם המצאה חדשה של המאה ה20 אלא היו קיימים עוד מלפני שנים רבות. ספא מקורו בעיירה בשוויץ אליה נהגו להגיע אנשים הסובלים ממחלות פרקים שונות. למימי המרחצאות שם נודעו סגולות רפואיות ולכן הגיעו אליה אנשים רבים. כיום ספא משמש למטרות שונות אך עדיין בבסיסו הוא נועד לפנק, לרפא ולהרגיע את המבקרים בו.

למי מתאים ביקור בספא ?
לביקור בספא אין הגבלה של גיל, מין או כל דבר אחר. הוא מתאים עבור כל אדם שרוצה למצוא מרגוע מהמולת היומיום ולפנק את גופו. עבור אדם שעובד קשה וזקוק לשעת שחרור ורוגע, עבור ספורטאי שכל שריריו דואבים מהאימונים הקשים, זוגות שרוצים לחלוק רגע מיוחד ולשפר את הזוגיות שלהם ואת הפנאי שלהם ועוד. בשנים האחרונות אנשים שוכרים מכוני ספא על מנת לחגוג שם ארועים גדולים כמו מסיבות רווקים וארועי חברה שונים.

ספא לזוג
ספא לזוג יכול להיות דרך נהדרת לחגוג אירוע משותף, ימי הולדת לבן זוג, קידום בעבודה הם רק חלק מהסיבות שיכולות עבור שבני זוג יפנקו עצמם בטיפול משותף. .ספא ליום נישואין זו מתנה נהדרת, טיפול זוגי במכון ספא, הכולל עיסוי זוגי, מוסיקת רקע נעימה, פינוקים שונים, בקבוק יין ועוד הם דרך מצוינת לחזק את הזוגיות ולהוסיף גיוון לחיי האהבה של בני הזוג. עיסוי זוגי משחרר את הנפש ואת הגוף ומחזק את הקשרים בין בני הזוג.

הזמנת טיולים זוגיים ומחירם
ישנם עשרות מקומות בהם ניתן לרכוש טיפול זוגי בספא. העלות משתנה בהתאם למספר גורמים. מיקום הספא, ספא שנמצא במיקום מרכזי עלול לעלות יותר מאשר אחד שנמצא במיקום פריפריאלי. העלויות משתנות גם בהתאם לטיפולים שמוצעים. ספא עם עיסויים רבים כמו, תאילנדי, שבדי ועיסוי באבנים חמות יעלה יותר מכזה שלא מציאה מגוון רחב של טיפולים. חשוב מאוד להתאים את מכון הספא לסיבת הביקור ולתקציב המיועד לכך.

מפת אתר | צור קשר