ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסויים מפנקים לזוג ולקבוצה

מי שמשתייך לקבוצה – בין אם הוא חלק מצוות מקצועי בעבודה, חלק מקבוצת ספורט, חלק מקבוצת חברים קרובים ועוד – יודע בוודאי כמה זה חשוב לשמור על הערך של הקבוצה, על הערכים שלה, על הדבק שבין כולם. יש כוח לכולם ביחד, כשהם מטפחים אותו ביניהם. זה שומר למעשה על הבריאות הכללית שבין החברים, על תקינות במערכת היחסים. על אחת כמה וכמה אפשר ליצור את היתרון בעניין אם הפעילות המגבשת היא נעימה, מפנקת, יוצרת אוירה חמה ומגובשת. כך נכנס לעניין גם נושא הספא לעניין – כשנראה שאין מי שלא יהנה מהאירוח במכון .

יום גיבוש עובדים בספא
 כשאומרים לעובדים שישנו יום ספא, אפשר לראות איך החיוך נמרח להם באחת על הפנים כבר בפעם הראשונה שישמעו את צירוף המילים הזה וגם בפעמים הבאות. ידוע שאחריותו של המעביד לגרום למועסקים אצלו הרגשה טובה בחברה, כדי שהעובדים יהיו יכולים להניב תוצאות טובות יותר. הסיכויים להצליח עולים כשכולם ביחד רוקמים קשרים תועלתניים ומתחברים גם באירועים שאינם קשורים לחיים האפרוריים של היום – יום.

יום ספא לזוגות
בכל מרכז ספא יש לא מעט חבילות ספא זוגיות ולו רק משום העובדה שידוע שבני זוג אוהבים את הבילויים האינטימיים המיוחדים, אלו שמשולבים בהם ריח טוב, נרות ורומנטיקה – ולפעמים מקשרים את זה גם עם ג´קוזי ועם בקבוק יין טוב.

קבוצה שהיא משפחה
ישנם גם ימי כיף למשפחות בספא, זה כמעט כמו ללכת לקאנטרי, רק לקבל תמורה גבוהה יותר: עיסויים, בריכה, סאונה, שקט, אוכל טוב – כמובן שאם עושים הזמנה בתיאום מראש, והכול – באוירה מגבשת ובריאה שעושה מצב רוח טוב. לכן זה יכול להתאים לא רק בחגים ובאירועים משפחתיים מיוחדים, אלא אפילו ככה סתם לחיזוק הרקמה המשפחתית.

מפת אתר | צור קשר