ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

איך בוחרים חבילת ספא?

יכול להיות שעם ישיבה ממושכת בחדר המגורים מול הטלביזיה או ישיבה במשרד מול המחשב מעוררים בכך את החשק לתנועה, להמריץ את הדם, למתוח את האיברים ולחלץ את העצמות? ברגע הראשון שהגוף יוצא מן התנוחה הממושכת של הישיבה או מהשטף של התנועה כשאתם עושים פעילות גופנית – אולי אפילו בעבודה, יכול להיות שאתם מרגישים שהשרירים לא בדיוק במצב האולטימטיבי. כמו שאומרים – קשה יותר לבנות מצב שבו השרירים נינוחים, קל יותר לייצר מצב שבו הם תפוסים וקשה להשתחרר ממנו. הפתרון – חבילת ספא מפנקת, וזו יכולה להיות חבילה בת כמה שעות או יום ספא במלון.

אתם רוצים שקט נפשי או מרגוע לגוף?
בספא אתם יכולים לקבל את "כל החבילה", להרויח שתי ציפורים ביחד: ליהנות משקט פנימי – תודות לשקט ולרוגע החיצוני שהאווירה בספא משרה, וכמובן –  מרגוע לגוף כל עוד הגוף מתמסר לכל אותם גירויים חיצוניים שמתחילים באויר ובאווירה – ריחות נעימים של נרות, קטורת או סבון באויר, מיזוג נעים, אור נרות אינטימי ומוסיקה שקטה.

אתם אוהבים בריכה, ג´קוזי?
בתוך חבילת הספא, סביר להניח כי תוכלו להשתכשך בכל מקרה בג´קוזי שיבעבע רק בשבילכם. האם אתם אוהבים להיות בסאונה או בבריכה? האם ישנם מתקנים נוספים באתר הספא שיכולים להיות מעניינים, מיוחדים? אם אתם אוהבים חבילות ספא מיוחדות, חפשו באינטרנט מוצרים מיוחדים שאתר הספא מכניס לחבילת הפינוק.

חבילת פינוק יחיד או זוגית?
השאלה היא, עם מי החלטתם לבלות באתר. אם זו חבילת פינוק זוגית, סביר להניח שמלבד העיסויים שאותם לעתים ניתן לבחור בתוך החבילה, תוכלו לקבל אותם פינוקים יחדיו – בין אם טיפולים קוסמטיים, טיפולים משלימים, ארוחה בספא, שהיה בג´קוזי, שהיה מהנה עם יין על המרפסת או ליד הג´קוזי ועוד.

מפת אתר | צור קשר