ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי גוף וחשיבותו מבחינה בריאותית

טיפולי ספא אינם רק טיפולי יופי בלבד, ואינם מוגבלים רק לנשים. מדובר על הזכות של כל אדם באשר הוא לקבל פינוק באמצעות סוגי עיסוי או טיפולים וחבילות ספא שונות. הטיפולים הללו הופכים ליותר נצרכים ופופולאריים – יותר מטפלים פונים לתחום ויותר מטופלים נהנים מכך באופן קבוע, אולם בספא מוענקת חוויה שלמה – לא רק טיפול בעיסוי. לכן, מי שפונה לספא מצפה לחוויה כולה – לערפול החושים ולתחושה המשכרת השמחה של הגוף – תחושה שאפשר להתמכר אליה מדי יום ביומו. זו אגב, אחת הסיבות שהספא תופס תאוצה, ולא רק בישראל – אלא בעולם כולו.

טיפול ספא – שילוב של בריאות והנאה
יש בספא יתרונות שהם בעיקרם בריאותיים, ובמילה בריאות מסתתרת משמעות הוליסטית של גוף – נפש. הגוף עצמו נרגע – הוא מטופל במצב מנוחה והמגע מאפשר לו חיוניות, והנפש מתפנה למחשבות מסוג אחר מאלו שמטרידות אתכם באותה שעה ביום רגיל של אמצע השבוע. שחרור הרעלים מהגוף כמו גם שחרור של הורמונים בגוף גורם להפחתת דיכאון ולתחושת שמחה.

לבחור טיפול שמתאים
הטיפול הטוב ביותר עבורכם בספא הוא זה שיתחשב במגבלות שלכם, ויאפשר לכם להעצים את העצמה שלכם אפילו אם אתם סובלים מלחץ מסוים או משריר תפוס במקום כזה או אחר. תוכלו לבחור טיפול ספא בהריון לנשים שנמצאות למעלה מהטרימסטר הראשון, לבחור עיסוי משולב לספורטאים או עיסוי של נופש בספא לבני זוג שבאו ליהנות.

איזה עיסוי בריא יותר?
אין כזה עיסוי שהוא בריא יותר, יש עיסוי נעים יותר, או שיכול להתאים יותר למצב שבו אתם נמצאים כעת - וגם למטרות שאליהן באתם לספא. אתם רוצים עיסוי בשמנים? מרבית הטיפולים הם כאלו. לשמן ישנה איכות מסוימת שתורמת גם היא לבריאות העור.

מפת אתר | צור קשר