ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי קצוות

הטיפול בספא כורך כמה פינוקים איכותיים שבראשם- העיסוי לגוף. הוא הפעילות האינטנסיבית שנמשכת לאורך כשעה – בכל מקום משך הטיפול הוא שונה, אולם הוא אמור להיות ממצה גם אם הוא נמשך לאורך 45 דקות, 60 או יותר. מעבר לכך, חבילות פינוק בספא מכילות אפשרות ליהנות גם ממתקני הספא ומעוד שלל אטרקציות ייחודיות או נפוצות שנמצאות בספא או בסביבתו – לרבות מסעדות, ג´קוזי וגם עיסוי משלים – עיסוי קצוות. אותו עיסוי קצוות פועל על אותם איברים שנמצאים בקצה המרוחק ביותר בגוף מן הלב – ראש, פנים וקצות הגפיים, שלרוב רגישות יתר למגע.

מהי המטרה של עיסוי קצוות?
בראש ובראשונה, העיסוי אמור להפיג את המתחים המצטברים בגוף, להגביר את זרימת הדם במעבר חזרה מקצות האיברים אל הלב, לשפר זרימת דם לקויה וכן לטפל באנשים שלא אוהבים לקבל מגע. עיסוי הקצוות משולב לרוב עם חומרים מזינים ויכולים להיות משולבים כהמשך ישיר לטיפול הבריאות במכון הספא. ישנם אין ספור תכשירים שיכולים לשרת את המטרות הללו.

עם אילו חומרים עובדים בעיסוי קצוות?
יש בספא קוסמטיקה מיוחדת כשהמוצרים בהם משתמשים לקוחים מעולם הרפואה המשלימה בעיקר. לדוגמה – הטיפולים באזור כפות הידיים וכפות הרגליים ישולבו יחד עם מגבות לחות או רטובות תוך קרצופן עם פתיתי אלוורה עם חלק עזים, פילינג לגוף ועיסוי בחמאות שונות – קוקוס, קקאו, שיאה, גהיי וגם שוריאה הודית. ישנן גם אמבטיות שוקולד.

סיום טיפול עיסוי קצוות
סיום הטיפול ישלב אבחון, הבהרה של כפות הידיים באמצעות שתי שיטות אפשריות – פילינג מיקרו קריסטלי או פילינג ליקריסום – דבש. לסיום, מורחים על כפות הידיים קרם ידיים עשיר וקושרים אליהן שקיות ניילון וכפפה – על מנת שתהיה ספיגה מלאה של הויטמינים ושל המינרלים מבעד לעור.

מפת אתר | צור קשר