ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא- לא רק לנשים

גברים רבים נוטים לחשוב כי טיפולי ספא הם דבר שנשים אוהבות והם צריכים להיגרר אליו. תחושתם של גברים ההולכים לספא נעה בין פדיחה לבין חוסר רצון בולט להיות שם. אך הם עושים זאת כדי להימנע מויכוחים מיותרים עם בת הזוג.

יום מיוחד ובלתי נשכח בספא
למרות שנאתם העזה של גברים לספא, ראוי לאזכר אותם כי גם שחקני הספורט האהובים עליהם מבלים לפחות פעם בשבוע בעיסוי ובספא. אין מה לעשות מדובר בפעולה שחשובה לשחרור השרירים ולרוגע הפיזי והמנטאלי.

יש עיסויים שגם מיועדים לגברים
אז נכון יש בספא מגוון עיסויים שגברים לא ממש ירגישו איתם בנוח דוגמת עיסוי בשמנים אתריים או עיסוי עם אבנים חמות. יכול להיות שגם רפלקסולוגיה לא תהיה בדיוק מנת התה שלהם. אך לעומת זאת עיסויים כגון עיסוי שבדי, תאילנדי וגם עיסוי רפואי משולב יכולים בהחלט להתאים לגברים. מדובר בעיסויים שלרוב נועדו לשחרר שרירים ולכן הם לא ממש עדינים ומפנקים אלא יותר חזקים ועמוקים בכל תנועה ולחיצה. בנוסף, אם אתם חושבים שמעסה אישה לא תעשה את העבודה מספיק טוב, תמיד תוכלו לפנות ולבקש כי המעסה יהיה גבר ואז די מובטח לכם כי יהיה עיסוי חזק ומפרק.

זה חשוב גם לשרירים שלכם
כפי שגברים רבים לא נמשכים לרעיון העיסוי וההתרגעות בספא, כך גם בסוף אימונים הם אינם מקפידים יתר על המידה על מתיחות. כתוצאה, בעיקר אצל גברים יש הרבה יותר פציעות ספורט כמו מתיחות שרירים, היתפסויות ודלקות. הקפדה על עיסוי אחת לכמה זמן, משחררת את השרירים, את התפיסות, מזרימה את הדם ומנקה מן השריר עודפי פסולת שהצטברו בו. לא סתם הרי גם פיזיותרפיסטים לפני טיפול עושים עיסוי טוב מאוד על הגב והשכמות לפני טיפולים.

מפת אתר | צור קשר