ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפול ספא במלון יוקרתי

המונח "ספא" יכול להיתפש כמושג ציורי למדי, אחרת איך הייתם מסבירים את העובדה שמיד עם אמירת המילה "ספא" אתם יכולים לראות בעיני רוחכם ולחוש את עצמכם עוטים חלוק רחצה נינוח ומתהלכים בנעלי בד ברחבי מכון הספא, כשלידכם הג´קוזי ומיטת הטיפולים? איך אפשר לקלוע "פגיעה ישירה" לאותו התיאור שמלווה אתכם בראש, להצמד לאותה המחשה ויזואלית של החלום שלכם? נכון, אפשר לעבור על אתרי האינטרנט של מרכזי ספא בכל אזורי הארץ ולראות מה מתאים. אפשר גם למצוא ספא בוטיק ששם בדרך כלל אי אפשר לטעות.

מלונות יוקרתיים – מלונות בוטיק
אם רוצים "לקלוע בול" בכל פעם מחדש, רצוי לחפש ספא בוטיק. בכל רחבי הארץ אפשר למצוא פינות חן שנמצאות שם תמיד כשצריך, מעודדות את מצב הרוח ומכניסות טעם וצבע לחיים. אלו הן אותן הפינות שמפנקים אתכם בעיסוי כפתיחה, וההמשך נעים לא פחות – עם ארוחה עשירה בתיאום עם המקום, ג´קוזי, פינות רגיעה, מתקנים נוספים ולמי שרוצה גם לינה.

מקומות מרכזיים שיש בהם ספא
ישנם מרכזי ספא בערים הראשיות כמו למשל בספא בתל אביב, בהרצליה, בבת ים, בירושלים, בחיפה – היכן שרק תניחו את האצבע על המפה. הכול נובע מתוך המודעות של אנשים – שניתן ליהנות – ורצוי לא לחסוך את הפינוק הזה, למעשה לא מדובר פה על מותרות אלא על הכרח. כיון שישנם מרכזי ספא שצצו כפטריות לאחר הגשם, נוצרו גם מקומות אניני טעם בתחום זה – רמה אחת יותר ממה שמציע ספא ממוצע.

הולכים למלון רק בשביל הספא
ישנם אנשים שמעוניינים בחוויה של חופש, של שקט, של פינוק בלבד, בטן גב. כדי להרגיש את החוויה הזו קובעים מלכתחילה במלון שמוקדש כל כולו לבילויי ספא. המשמעות – הגבלת גיל לילדים או מלון לזוגות או ליחידים בלבד, שקט, פסטורליה ואתם.

מפת אתר | צור קשר