ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

הקשר בין ספא לאהבה

חולמים להעניק ליקירכם יום שלם של פינוק ואהבה, ולא יודעים היכן להתחיל? לאוהבים... כל יום הוא יום האהבה. אבל משום מה, לא כל יום הם מפנקים זה את זה במסאז´ מושקע ויסודי. אנשים רבים אוהבים לחפש דרכי פינוק במיוחד עם החיים המלחיצים והמתוחים של חיי היום-יום, אחת מדרכי הפינוק האהובים ביותר הוא יום כיף מפנק בספא. כשמגיעים לספא יש הרגשה של אהבה, הריחות שבאוויר, המוזיקה המרגיעה, נותנים הרגשה של עולם אחר, עולם ללא לחצים, ללא מינוס בבנק, שוכחים את מקום העבודה.

לחזור למקורות
דרך מעולה לשחזר את הרגש הקדום, הראשוני והנשכח של האהבה, כמו שחשתם בה ביום הראשון שנפגשתם או בפעם הראשונה שבה גיליתם זה את זו, היא דרך ביקור בספא לאוהבים. העיסויים רכים וארוכים, נעשים ביחד, זה ליד זו, ואפילו ניתן לקבל הדרכה קצרה ו"לעסות את זה" בעצמכם, החדר הפרטי מואר באור רומנטי ונוגה, מכוסה בפרחים ועלים רכים, מוכן וערוך רק בשבילכם, לכמה שעות של בריחה מהמציאות.

עיסוי מכל הלב
מבחר העיסויים שניתן לקבל במרכזי הספא השונים הוא עצום, כך שניתן למצוע בקלות את הסגנון שמתאים לכל אחד. נכון, אפשר לעשות עיסויים בבית כל אחד לשני, וזה גם יהיה בחינם, אבל במציאות, עיסויי ברמה, אנחנו יכולים לתת לשני במשך אולי 10 דקות לפני שאנחנו כבר מתעייפים. בספא לעומת זאת, נוכל להתפנק עם עיסוי שבין 45 דקות ועד שעה וחצי!

אלמנט ההפתעה
אחד הנקודות היותר חשובות לזכור כאן הוא אלמנט ההפתעה בדבר. רבים ניגשים לספא אהבה בחגי האהבה למיניהם, ואומנם זה מעט בנאלי ונדוש, אך זה גם מאוד יקר (אין מה לעשות, בעלי הספא מזהים את הביקוש ומנצלים אותו). מומלץ לקחת את בן\בת הזוג לספא זוגי ככה סתם באמצע השבוע, ככה תוכלו להפיל ציפורים במכה אחת: גם תפתיעו וגם תשלמו פחות.

מפת אתר | צור קשר