ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא- רוגע ובריאות בהנאה

יכול להיות שהשגרה שלכם מוצפת במשימות ובמטלות בלתי פוסקות, שאינן מצטמצמות ככל שעובר הזמן; השגרה עלולה להיות מלחיצה אפילו אם אין בה רגעים מרעישים למדי או כאבים תכופים לפחות בשרירים, כאבי בטן או מיגרנות. רמת החיים יכולה להשתנות פלאים לו רק ההקשבה לגוף ולצרכיו הייתה טובה יותר, מכילה ומעניקה. כשהגוף מקבל את תשומת הלב שלו, את הפינוקים הרצויים אפילו אם לא מורגש בכך צורך לכאורה, הוא שומר על אורך רוח וימים; האפקט הנעים של הטיפול מורגש ממילא ומחזק את הגוף בכך שהוא מסייע לפעולותיו ומונע תופעות בריאותיות בלתי רצויות.

על עיסוי ועל רוגע
העיסוי ידוע בכך שהוא עוזר לשחרר הורמוני עונג כמו למשל דופמין. תוך כך, יש לעיסוי יכולות ויתרונות רבים מספור שמושגים בבת אחת מתוך מגעו המקצועי של מטפל בכל סוגי העיסויים. ישנו עיסוי עדין שמרגיע את הגוף, וישנו עיסוי רקמות עמוק שמרגיע מתחים – כל אחד מהסגנונות הללו מייצר בילוי אפקטיבי וחיוני לגוף גם לשעות ולימים שלאחר מכן –על אחת כמה וכמה אם מדובר על עיסויים בתדירות גבוהה.

הבילוי בספא משתלב עם נוף נעים ואוירה פסטורלית
מרכזי ספא ייצרו את האוירה האולטימטיבית לבאי המקום, תוך עיצוב החדרים והמקום בצבעים נוחים ונעימים ובאופן שמשדר אנרגיות טובות, ישנם אתרי ספא שיש בהם מרפסת התרגעות ואפילו בריכה במקום, תחומה בעצים או במישורים ירוקים עד לאופק.

אויר טוב, טיפול במינרלים או נוף לים?
לכל אתר ספא יש את הייחודיות שלו ואת היתרון באירוח שהוא מציע – זהו "הקלף המנצח" או המפתח לבחירת המקום לטיפול הבא – כשהגעה באופן תדיר לספא מייצרת שגרה בריאה יותר ואפילו אפקט לטיפול הקודם, אם אלו לא נעשו במרווחים גדולים מדי האחד מן השני.

מפת אתר | צור קשר