ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

קחו פסק זמן ממרוץ החיים בספא

אתם נמצאים במרוץ החיים ונדמה לכם שהחיים עומדים בינתיים? הכול יכול לחכות – אתם חייבים להתעשת ולמצוא תרופה ומנוחה לנפש? נופש בספא יכול להיות הפתרון המופלא שמסדר את הפיוזים מחדש – עושה סטינג למערכת. יש אנשים שיכולים לחוש מתי הגיע הזמן לכוונון חדש למערכות, ויש אנשים אשר מרגישים את הקושי, אולם אינם יודעים איך לגשת לטיפול בגוף ובנפש. במקרה כזה אין צורך בידע מוקדם, ישנו טיפול שיכול להתאים באופן הוליסטי לגוף – נפש: עיסוי מקצועי שניתן בספא. ניתן לבחור כל עיסוי ובהתאם לנסיבות.

למלא דלק ולהאיר את החיים
תארו לכם עיסוי על בסיס שבועי או על בסיס דו שבועי ואפילו חודשי, שעושה לכם איזון מערכות בגוף. כל מי שיושב במהלך היום על כיסא מול מחשב או שעומד מול תלמידים וכיתה – ואפילו מתרוצץ בשטח כדי להקים עסקאות שונות – כולם זקוקים לחופש ממלאכתם, לזמן איכות, לעיסוי ולתמיכה, מה שיש במגע שתורם לגוף כל כך הרבה מעבר לתוצאות הטכניות המספקות חילוף חומרים יעיל בגוף.

טיפולי יופי? לא! טיפול חיוני
הספא ממזמן הפך ממותרות לכורח. הוא עולה פחות, זמין יותר וגם מקובל יותר בחברה כטיפול אלטרנטיבי שניתן גם באופן תומך טיפולים רפואיים אחרים. מי שיש לו שריר תפוס או מערכת שרירים תפוסה – יתאים לו עיסוי רקמות עמוק שאת השפעתו ירגישו ימים אחרי.

טיפול מפנק. זה הכול
פינוק. זו לא מילה גסה. ואתם חייבים את זה לעצמכם, אם שכחתם שגם אתם עובדים קשה, נכנסים למחשבות וללחצים גדולים – הטיפול במגע יכול לפתור לפחות את ההרגשה, וזה הרבה. רק לבחור את הטיפול, והמעסה יניח את ידיו באופן שמרגיש היכן הגוף זקוק לחיזוק – וגם יטפל בו על פי הטיפול שתואם מראש.

מפת אתר | צור קשר