ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

אתר ספא- אידיאלי לבילוי ויום כיף

בסוף יום רובנו רוצים להוריד הילוך ולהירגע ואין כמו עיסוי שוודי או עיסוי שמנים כדוגמא, להפחתת הלחץ היומי והענקת מרגוע פיזי לגוף ורוחני לנפש. אתרי הספא הפכו לבילוי אידיאלי לימי כיף לעובדים, לחברים, למשחות ולזוגות ובעוד שכל אתר מציע חוויה שונה, כמושג כללי הספא הפל ל"בילוי ישראלי" לכל דבר ומהווה יעד אטרקטיבי לקבוצות ולזוגות כאחד. 

חגיגת אירועים פרטיים
כיום יש אנשים שבוחרים לקחת אלמנטים מחוויית הספא ולהעתיק אותם לסביבה העירונית במסגרת אירועים מיחודים בלופט במרכז העיר. מהו המקום הטוב ביותר למסיבת רווקות?  בעזרת עריכת מסיבות בלופט יוקרתי ניתן לשלב בין טבילה בג´קוזי ובילוי בסאונה להנאה מנוחיות של דירה יוקרתית הכוללת מערכת קולנוע ומוסיקה, בר אלכוהולי ומרחב לריקודים. הבחירה בלופט כתפאורה לאירוע יוצרת אווירה של חופשיות ונינוחות ומאפיינת במיוחד מסיבות רווקים ורווקות או מסיבות לכבוד הגיוס.

יום כיף ובילוי של ספא
מכוני ספא הפכו למקום האידיאלי ליום כיף לחברות בגלל השילוב המעניין של חבילות פינוק הכוללות עיסוי, טיפולים אלטרנטיבים, סאונה, ג´קוזי ולעיתים גם ארוחה. בעבר הלא רחוק הסאונה כיכבה כמקום המפגש של נשים (כמו גם גברים) במטרה להירגע ולהנמיך את הלחץ המצטבר של יום העבודה. אתרי הספא מעניקים כיום סביבה נעימה של בילוי נינוח ולכן באופן טבעי הפכו למקום מפגש לזוגות, קבוצות חברים, ימי כיף לעובדים ולבילוי משפחות.

שילוב אטרקציות באירועים
בחגיגות אירוסין או מסיבות לרווקים ורווקות יש צורך בשילוב אטרקציות מעניינות מו גם פעילויות משחררות לחצים ולכן בנוסף יש שמזמינים סדנאות העצמה אישית, סדנאות שוקולד וכדומה. הפקת אירועים ובמיוחד מסיבות רווקים ורווקות, כוללת לרוב שימוש באטרקציות מרגשות ששוברות את הקרח והבחירה הטבעית לרוב היא ארגון האירוע באתר ספא או הזמנת מעסים לאירוע המסיבה.
מפת אתר | צור קשר