ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

תרבות הספא של תל אביב

אתרי הספא עברו שינוי תדמיתי יותר מפעם אחת ואם בתקופה מסוימת הם זכו לתדמית מפוקפקת השייכת לעולם הפשע, אחר כך הספא הפך להיות מקום המפלט של העשירים. כיום לעומת זאת, מדובר בצורת בילוי לגיטימית שזמינה לכולם במיוחד בעיר תל אביב, ולאינטרנט יש השפעה לא קטנה על השינוי בסגנון הבילוי התל אביבי. בילוי בספא הוא אמנם פינוק מיוחד, אך בעקבות אתרי השוברים וההנחות הזמינות דרך רשת האינטרנט, הספא הפך זמין לכל הציבור ולחלק בלתי נפרד מחוויית הבילוי התל אביבית.

מקום לבילוי חברתי
הספא הוא מקום למפלט מחיי השגרה, מהלחץ בעבודה ומקום לבילוי זוגי ורומנטי. במקביל אתרי ספא גם מציעים בילוי לקבוצות, ימי כיף לחברות או מסיבות רווקות בספא. הספא הפך לאטרקציה שמתאימה לכולם, במחיר שנגיש כמעט לכל כיס. תל אביב שתמיד הייתה עיר המסיבות הפועלת ללא הפסקה, עברה גם היא שינוי תדמית בעקבות תרבות טיפולי הספא שהחלה לצמוח בשנים האחרונות בעיר.

עיסוי כטיפול רפואי
מכוני הספא מציעים אווירה רגועה המשרה רוגע והרפיית מתחים, אך ההצלחה האמיתית של אתרי הספא בתל אביב, נובעת מהיתרונות המשמעותיים שיש לעיסוי להרפיית מתחים והקלה על כאבים וריפוי מחלות. בגלל היותה של העיר מרכז לעסקים ועבודה, נוצר צורך במקום מרגוע לטיפול גופני בכאבים גופניים ובעיות רפואיות כמו גם להרפייה של מתחים הנובעים מהלחץ של החיים במרכז.

תל אביב ותרבות הספא
העיר תל אביב מהווה מוקד מרכזי למקומות בילוי, קניות ועסקים. באופן טבעי בוגרי לימודי רפואה משלימה פונים לאחר סיום הלימודים לאזור המרכז ובמיוחד לעיר תל אביב שמספקת מגוון של אפשרויות תעסוקה. בשנים האחרונות נפתחו מגוון של מכונים שמציעים טיפולי ספא מפנקים, ותל אביב החלה לשמש סביבה ייחודית לתרבות בילוי חדשה.

מפת אתר | צור קשר