ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זוגי יתרונות רבים


ביקור במכון ספא הוא אחד הבילויים הטובים ביותר הקיימים במינימום זמן והשקעה.  מונח הספא קיים  מימים ימימה ומקורו בעיירה באירופה אליה היו מגיעים אורחים עפ תחלואי גוף ונים על מנת להירפא. העיירה הייתה ידועה בסגולתיה המימיות שהביאו למזור לבעיות פרקים ועצמות. כיום המינוח שונה לחלוטין אך עדיין הבסיס הוא זהה, הבאת מרגוע ומנוחה לגוף והתגברות על כאב כלשהוא.

בילוי במכון ספא 
כיום מכוני ספא יש כמעט בכל פינה בארץ כאשר כל אחד שונה מרעהו במגוון רחב של פרמטרים. המשותף לכל המכונים הוא הרצון והמטרה להביא להנאה ולמרגוע למבקרים ולשוהים במכון. מכון ספא יכול להתאים לספורטאים שצריכים מנוחה לגופם העייף, אנשי עסקים שצריכים להרגיע את הראש מהמולת היומיום, או זוגות שרוצים לחגוג אירוע מיוחד יחדיו.

בילוי בספא זוגי
בילוי בספא זוגי הוא דרך נהדרת לשבור את שיגרת היומיום של בני זוג. במקום להעביר עוד יום בבית ניתן בעלות לא יקרה כלל להנות ממספר שעות של חוויה זוגית טובה ונעימה. בספא זוגי שני בני הזוג עוברים יחדיו את המסאז´ והטיפולים השונים, לאחר מכן עוברים לרחצה משותפת בג´קוזי או נכנסים לסאונה יחדיו, כל זאת באווירה רומנטית. במרבית המקרים ביקור זוגי מלווה בארוחת בוקר רומנטית או בקבוק יין. ביקור זוגי מאפשר לבני הזוג לחגוג אירוע מיוחד כמו יום נישואין או יומהולדת בצורה מיוחדת ולא רגילה.

חבילת ספא זוגי
חבילות ספא הן דרך נהדרת להפתיע את בן או בת הזוג במתנה מקורית ונעימה. אין כמו לבלות יום חשוב כמו יום נישואין, יומהולדת או כל מאורע חגיגי אם האדם האהוב במכון ספא ועם פינוקים ואווירה נעימה. כיום ניתן לרכוש שוברים למכוני ספא דרך אתרי אינטרנט רבים המאפשרים לקבל הצעותממכונים רבים ומגוונים ולעשות השוואת מחירים ביניהם.

מפת אתר | צור קשר