ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאז זוגי-חוויה מקרבת לבבות

מי שנמצא בתוך זוגיות ארוכה או קצרה ודאי מכיר כבר את כל הקלישאות, ואפשר כמעט לומר שכולן נכונות. אחת מהן, היא שצריך לטפח את הזוגיות באופן הדדי ולאורך כל הזמן. הרומנטיקנים שבינינו יאמרו שלעולם היא לא יכולה ליבול, הכול עניין של רצון ואהבה. אם רוצים, אפשר למצוא את הדרך, היא קיימת. זוגות רבים מחפשים את החוויה שתקרב לבבות, שתהפוך את הזמן הזה שנמצאים ביחד לזמן איכות מיוחד, לזמן קסם. סדנה זוגית לבישול? סדנה זוגית לטיפולי שיאצו? אולי הליכה משותפת למסעדות, לצאת לטיולים...הכול בא בחשבון. אולם לחוויה בספא ישנו נופך אחר.

רוצים לעשות בילוי ללילה במלון ספא?
היום הסטנדרט הוא למצוא נופש ספא במלון. לרוב, זה יהיה במלון שהוא רחוק מהבית, אולם אם ישנו דיל טוב בבית מלון שהוא קרוב, גם יציאה מהשגרה לבית מלון קרוב לאורך 24 שעות תהיה טובה, ומשולבת בהמון חוויות של הנאה וכיף, להוריד את זמן הנסיעה. זמן הנסיעה משמש לרוב כבופר המפשיר אותנו מהמציאות אל החלום ומהחוויה החלומית – בחזרה אל המציאות שאולי מעט יפה יותר כעת.

למצוא את החבילה שתקרב אתכם
את החבילות הזוגיות מבלים ביחד – למי שרוצה אפשר לקבל את העיסוי אפילו באותו חדר ביחד. הרי לאחר העיסוי משלימים את השהייה בתוך ג´קוזי מבעבע עם יין נתזים אם תרצו או שמפניה. מעבר לזאת, ניתן למצוא חבילת ספא שתיישר קו עם כל מה שפנטזתם עליו במכון ספא.

למזוג כוס יין ולהתמזג עם החוויה
זה ימתין לכם שם: סלסילת פירות העונה, שתי כוסות יין לזוגות האוהבים, ארוחה דשנה ועשירה בתיאום עם מרכז הספא או בילוי במסעדה סמוכה אם ישנה. בחלק מהמקומות ישנה מרפסת עם נוף מרגיע שבה אפשר לפוגג את המחשבות ולהתרווח בכיף.

מפת אתר | צור קשר