ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי זוגי – מנה כפולה של הנאה

כשאתם רוצים להקדיש זמן עם החצי היותר טוב שלכם, אתם יכולים לארגן לעצמכם ערב פנוי, יום שלם ואפילו סוף שבוע במידת היכולת. אין יותר נעים, מאשר להניח לנפש לפרק זמן מסוים, לתת למחשבות להשתחרר ולפנק את הגו, ששירת אותנו לאורך כל השבוע. חלק מן האיזון הוא היכולת להגיע "תודה" לגוף שלנו, ובתמורה, הגוף המשוחרר ייצר הורמונים של הנאה. ההורמונים הללו – כמו דופאמין מיוצרים גם בזמן פעילות גופנית וגם בזמן עיסוי. חומר זה ואחרים גורמים לשרירים להרפות ולכאב לשכוך.

ליהנות ביחד
כדי לשאוב הנאה כפולה מן העניין, תוכלו להשתחרר סופית גם מן המטלה לעסות את בן או את בת הזוג, בעוד שגם אתם מעוניינים בכך בעצמכם. הליכה אל מרכז ספא תופסת שתי ציפורים בבת אחת; גם נהנים מזמן איכות זוגי ביחד, וגם מקבלים עיסוי נעים מידי מעסה מקצועי, על פי הבחירה. אם זה לא מספיק, אז אפשר להמשיך את סדר היום בג´קוזי, בבריכה, בחדר הסאונה או בחדר – בבטלה ובמנוחה.

איזה עיסוי לבחור?
אולי המונח הטבוע הוא "עיסוי זוגי" אולם כל עיסוי נעשה בנפרד ואפילו בחדר טיפולים שונה. כל אחד יכול לבחור את העיסוי האהוב עליו – אפשר לערוך את הטיפולים הללו גם באותו החדר, כשלאחר הטיפול ממשיכים את סדר היום ביחד. נשאלת השאלה איזו חבילת ספא לבחור?

לבחור חבילת ספא זוגית
בחירת חבילת הספא הזוגית מתקשרת למרכז הספא שבו בחרתם להיות, כיוון שבכל מקום ישנן חבילות אחרות הייחודיות למקום. ישנם מרכזי ספא שיציעו טיפולי עיסוי וחבילות פינוי יחודיות רק משום שיש להם מטפל שעוסק בכך – כמו למשל אבנים חמות או עיסוי בבמבוק או מתקנים מתאימים – ולאחר מכן לצרף במידת האפשר ארוחה.

מפת אתר | צור קשר