ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי שוודי - להחזיר את האנרגיות לגוף

לעיסוי השבדי ישנם יתרונות שונים לצד סגנון הטיפול הנעים והרגוע. מדובר בטכניקה מבוססת על תנועות ארוכות, איטיות הפועלות על שכבת השריר השטוחה, זו הצמודה על העור. התנועות העדינות – נחושות וגם עוצמתיות במידת הצורך על פי המטרות שהציב המטפל, אלו תנועות הנמשכות לאורך טווח גודל האיבר ותוך כך מושחות את השמן הבריא גם לעור, מייצרות חימום לשריר ומשפרות את זרימת הדם, מאפשרות לטווח התנועה במפרקים לגדול, לשפר את יכולת הזנת החומרים בגוף ואת סילוק הפסולת ממנו.

טיפול מפנק כדי להחזיר אנרגיות לגוף
אם עד כה אפשר היה לישון כדי להחזיר אנרגיות לגוף, הרי שניתן לייצר "מנוחה פעילה", ובה לאפשר לגוף לקבל, מידיים מקצועיות, עיסוי שמפנה מקום לאנרגיות בגוף. אין צורך בטיול תרופתי, אלא שמדובר בטיפול במצב העכשווי בשיטת ריפוי שנחשבת יחסית לבטוחה. כבר עם הנחת הידיים של המטפל על הגוף, אפשר להרגיש את החופש לקחת נשימה עמוקה ולהירגע.

היתרונות של העיסוי השוודי
לעיסוי שוודי, הזמין בכל מרכזי הספא, ישנם יתרונות שונים – הרגעת השרירים המתוחים והגמשה של שרירי המפרקים – כדי להגדיל טווחי תנועה, הפחתה של עייפות השריר, האצה של זרימת הדם משום המניפולציה ושחרור של החסימות האנרגטיות, תוך כך גם העור מתחדש ונראה חיוני ורענן יותר. עיסוי שוודי עשוי להקל גם על סינדרום תעלת שורש – כף היד, על כאבים אקוטיים ומיגרנות ועוד.

יש גם יתרונות מנטליים
היתרון המנטלי כולל גם הסרה של מתחים נפשיים לצד המתח הפיזי של השריר (טונוס שריר), הקלה במצבים של דיכאון, מתח וחרדות שונות ופירוק של רוגז, שיפור איכות השינה לאחר ההקלה שבעיסוי והגברה של כושר הריכוז. עושה רושם, שזה יכול להשתלם להכניס את העיסוי לסדר היום השבועי.

מפת אתר | צור קשר