ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

כמה כיף שיש שניים – ספא לזוגות

טיפול ספא זוגי הוא אחד הבילויים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות בקרב הזוגות השונים בישראל, שהבינו שהטיפול ביחד הוא הרבה יותר כיף וחווייתי. את טיפול הספא הבא שלכם, תעשו ביחד.
תרבות העיסויים ומכוני הספא אשר הושרשה היטב באופן הבילוי של הישראלים, היא כבר לא פעילות בילוי ליחידים בלבד. אם בעבר אנשים היו הולכים לטיפולים לבד, או לחילופין, היו הולכים בזוג אבל נמצאים בחדרים נפרדים, כיום רוב הזוגות מעדיפים טיפולי ספא כשהם נמצאים באותו חדר וממש חולקים בילוי אינטימי וחווייתי.

מתחם ספא לזוגות
מכוני הספא השונים מציעים לרוב מתחם ספא מיוחד לזוגות הכולל ג´קוזי, סאונה, מיטות לטיפולים ועוד. זוגות אשר רוכשים חבילת ספא זוגית לעיתים גם לוקחים טיפול פנים, ארוחת בוקר (ערב, צהריים, תלוי מתי) וממש הופכים את העיסוי והטיפול של הספא לבילוי חווייתי ומרגיע. כאמור, הבילוי הפך בשנים האחרונות למצרך מאוד פופולארי ובני זוג רוכשים עבור האחר טיפול ספא גם לימי הולדת וכדומה.

חוזרים להיות רומנטיים
העיסוי הזוגי הוא לא רק עבור הרוגע הנפשי והפינוק שהוא מעניק, הוא גם תורם לזוגיות ומחזיר אתכם לרומנטיקה שלעיתים גם אבדה מזמן. חשוב שכבני זוג תעשו דברים משותפים וחווייתיים, וטיפול ספא באווירה נינוחה עוזר לזוגיות וגם תצאו ממנו בריאים יותר, מלאי חוויות ועם נפש הרבה יותר שלווה.

מומלץ ומענג
כאמור, הטיפול שמשלב בחובו מספר אלמנטים, הכוללים לעיתים גם שמנים, מוזיקת רקע מרגיעה ומטפלים נינוחים (בחרו בעצמכם את המטפל) הוא טיפול חובה, לפחות פעם בתקופה, עבור בני הזוג. העיסוי הזוגי בדרך כלל ייארך כשעה עם המטפל, כאשר שני בני הזוג שוכבים זה לצד זה בשתי מיטות נפרדות בחדר שקט ורגוע, והכי חשוב, היום המחירים הם כמעט לכל כיס ואפשר להזמין טיפול ספא כמעט בכל מקום בארץ.

מפת אתר | צור קשר