ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוקי ספא - חוויה אמיתית

כשאומרים לנו פינוק, אנחנו מיד נאנחים בארגה ואומרים שחסר לנו קצת מזה בשגרת החיים העמוסה שלנו. ומה יותר מתאים למילה פינוק מאשר ספא? מקום טיפול זה, שעוד לפני מאות שנים נחשב למרפא ומפנק מלווה אותו עד היום ומהווה שם נרדף לפינוק ורגיעה ליחיד, זוגות וגם קבוצות.

מקור המילה SPA
בוודאי תהיתם לעצמכם לא פעם אחת מהו מקור המילה ספא- SPA? ובכן, מקור השם מגיע מאירופה העתיקה על שם עיר קדומה בשם זה שהציעה למתארחים בה טיפולי פינוק ובריאות באמצעות מים. מקור השם אם כן, הוא טיפול או בריאות באמצעות מים. בעבר טיפולי ספא שימשו לטיפול במכאובים או לריפוי מחלות אך כיום מדובר בטיפול שבמהותו נועד לפינוק ורוגע בלבד. היום אגב שיטת הטיפול רחוקה מלהיות באמצעות מים, אלא היא באמצעות הידיים.

להפקיד את גופכם בידי מטפל מקצועי
למרות שכיום אנשים לא מגיעים לספא כדי לטפל במחלות או לטבול במרחצאות לבריאות, עדיין מדובר בחוויה שיכולה לתרום לבריאות הנפש וגם לבריאות תאי השרירים. עיסוי משחרר לא רק הורמוני רגיעה וכיף אלא גם מסייע לזרימת הדם ולפינוי פסולת מתאי השריר שהצטברה בו ויכולה לעיתים בהחלט להועיל לבריאות אם לא הפיזית, אז הנפשית...מעסה טוב ומקצועי יידע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

וזו רק ההתחלה
ידוע כי ישראלים חובבים מאוד טיפולי ספא.  בשל כך, עולם הספא בישראל מתפתח כל העת ומציע שלל טיפולים מגוונים ומפנקים במיוחד, דוגמת עיסוי ב-4 ידיים, עיסוי אבנים חמות וגם במספר מקומות ניתן למצוא עיסוי המשולב ברחצה בשוקולד, ג´קוזי או מרחצאות מים מינרלים אם מדובר בספא שממוקם בתוך מרחצאות של מים מינרליים. כמובן שכל אלו יכולים להיות משולבים גם בחבילות הכוללות ארוחה או שימוש בשאר מתקני הספא למיניהם.

מפת אתר | צור קשר