ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום פינוק זוגי

זו אחת ההברקות הכי טובות שלכם בזמן האחרון. אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם, ולמעשה, יודעים שזו הזדמנות טובה גם כדי להתפנק. העניין עם פינוק מסוג הבילויים הקצרים הוא שאין מספיק זמן לכל אותם סידורים לוגיסטיים כמו למשל נסיעות ארוכות או השגחה על ילדים, ורצוי לפטור אתכם רגע לפני הנסיעה ממטלות שונות, כי עכשיו זה רק אתם, עצמכם ובן הזוג. ומה עושים ביום פינוק זוגי? נכון, אפשר לקבוע לפיקניק אי שם, מסעדה או כל בילוי קונבנציונאלי אחר. ישנם בילויים נוספים שבהם הגוף אומר תודה. כמו ספא.

המתנה המושלמת עבור בני זוג
אתם בזוגיות או מעוניינים בזוגיות עם מי שאתם יוצאים איתו? הספא הוא מקום כדי ליהנות ואפילו באופן בלתי מחייב. כששניכם נהנים ועדיין נמצאים ביחד וחווים את הנועם ביניכם בחיוך, עם ארוחה טובה ומנוחה – אין יותר טוב מזה.

יצאתם זה עתה מזוגיות?
גם מי שנמצא כרגע במשבר פרידה, הרחק מן הזוגיות המוכרת לו, יכול לקחת חבר או חברה קרובים, ולפרגן. אין כמו פרגון עצמי במצבים שכאלו, וצבירת חוויות טובות. כל עיסוי שתפרגנו לעצמכם ינטרל את החוויות הכואבות שלכם, ויכניס חיות ונוחות גבוהה יותר לחייכם, לפחות באותה השעה. רצוי לפרוס את ההקלה המתבקשת על פני מספר שעות, כדי לחוש את הבילוי הזה עד תומו.

היכן לעשות זאת?
נשאלת השאלה – היכן לבצע את הבילוי הזה שאתם כל כך מחכים לו? התשובות כל כך רבות ומגוונות, שגם הן הפכו לסוג של בילוי במשעולי האפשרויות לספא קרוב או רחוק מן הבית. רצוי להכנס לאתרי האינטרנט השונים ולראות מלבד גלריית התמונות, מה מציעים במסגרת חבילות הפינוק. החוויה מובטחת ממילא, ואינה מצריכה מאמץ מיוחד רק אתכם שם.

 

מפת אתר | צור קשר