ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חוויה רומנטית מושלמת - עיסוי לזוג

אתם מפללים לחוויה רומנטית מיוחדת, שמשלבת רוגע ושלווה עם זמן איכות? אולי מיציתם את כל סדרות הטלויזיה וסרטי הקולנוע, הלכתם לכל המסעדות שעניינו אתכם, ביצעתם פיקניק בלילה והלכתם לים כדי לרוקן את הראש ממחשבות מטרידות ולעשות סדר בדברים; עוד דבר אחד שיש להוסיף לפרופיל הזה של ההנאה המשולבת בחיוניות כללית היא ביקור בספא. מי שמתחיל עם המסורת הזו, ודאי אינו עושה חשבון מתי היה הבילוי האחרון, ובכל פעם שחשים את הצורך פשוט קובעים יום ושעה, מתאמים סוג עיסוי או סוג חבילת פינוקים ומגיעים עם בני הזוג, בהפתעה או לא.

הפתעה לבני הזוג – תמיד נעים
כשלבני הזוג אין תוכניות מיוחדות אחרות, זה תמיד נפלא לטבול את הגוף ואת הרגש במקום בטוח ואווירתי, כזה שמפיח רוח חיונית ותחושה של אושר פנימי לאחריו, משום שכשהגוף שמח ומעוסה – כך גם הנפש, ומכאן שאומרים שהעיסוי הוא גם לנפש וגם לנשמה. תארו לכם הפתעה כזו – כך סתם במהלך היום.

עיסוי זוגי לזוגות וגם לבני זוג
עיסוי זוגי – פירושו עיסוי לשניים – בין אם הם מייצגים בני זוג במובן הרומנטי או בין אם לאו. מאידך, קיימות חבילות שמותאמות גם לבני זוג שאוהבים לבלות ביחד, לשתות יין או שמפניה ולהתבשם בפינוקים נוספים. זו יכולה להיות גם פגישה אינטימית בין חברות, קרובי משפחה ואחרים שחוגגים ביחד אירוע, ורוצים לעשות את זה באוירה הכי מפנקת שיש.

ניתן להפיק אירועים באתרי ספא
הפקות של אירועים שונים כמו למשל הצעת נישואין בספא או מסיבת רווקים או רווקות – יכולות להיות פיתרון אידיאלי למי שמחפש את המיקום המתאים. האוירה שונה לחלוטין – המתקנים מייצרים חוויה מבחינה אחרת – של בילוי תוך הפעלה של ג´קוזי, מולטימדיה, הזמנה של עיסוי מלא לבעל האירוע החוגג ועיסוי קצר יותר לאחרים בתיאום.

מפת אתר | צור קשר