ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

התמחות עיסוי באבנים חמות

לעולם העיסוי יש נישות רבות אשר מסוגלות להתאים לאופי הייחודי של קהל הלקוחות השונים. אחד מהם הינו העיסוי באבנים חמות. רוצים ללמוד על המקצוע והאם הוא מתאים לכם? עולם העיסוי מוכר לכולנו בתחום טיפולי המספק למטופלים תחושת רוגע והקלה נפשית בשילוב עם הקלה פיזית ובריאותית המנסה לחזק את יכולת הריפוי הטבעי של הגוף בעזרת הגברת זרימת הדם לאזורים הנגועים או הכואבים של המטופל, כאשר כל נישת עיסוי שונה משתמשת באמצעים שונים לחיזוק התופעה הזו בהתאם לזיהוי הבעיה ולאופן הטיפול הרצוי עבור המטופל. בישראל של היום, ענף העיסוי כבר עבר את שלב הטיפול לשם הנאה, ורוב האוכלוסייה מכירה ביכולתיו הרפואיות ועוד ועוד אנשים בוחרים להשתמש בשירותם של מעסים מקצועיים כטיפול משלים לרפואה המערבית הקלאסית. בשל כך, נפתחו בשנים האחרונות מספר רב של מוסדות לימוד המכשירים את אנשי המקצוע העתידיים והפעם נעסוק בשני קורסים מתוך כלל הנישות הקיימות. הראשון יהיה העיסוי המקובל ואילו השני יהיה עיסוי באבנים חמות.

לימודי עיסוי ומסאג´
הטיפול המקובל ביותר בתחום העיסוי הינו עיסוי ומסאג´ כללי, אשר משתמשים בו בדרך כלל לטיפולים בריאותיים עבור אנשים הסובלים מכאבים עזים ולספורטאים הנדרשים לעבור שיחרור לאחר משחק או מקצה ספורטיבי. הקורס המקצועי המכשיר את אנשי המקצוע, מעביר לסטודנטים את כל התוכן התיאורטי אשר כולל אנטומיה של גוף האדם, שיטות האיבחון למוגבלויות בשלד או בשרירים, פיזיולוגיה של הגוף אמצעות תפקוד מחזור הדם, מערכות העיכול ועוד. בנוסף לכך, מהלך הקורס עוברים הסטודנטים תרגולים מעשיים בארבעה שיטות עיסוי מוכרות לצורך העיסוי הרפואי: עיסוי ספורטיבי, עיסוי לימפטי, עיסוי הנעות מפרקים ועיסוי הוליסטי. 

לימודי עיסוי אבנים חמות
אם קורס עיסוי ומסאג´ עוסק בעיקר בשחרור השרירים וריפוי כאבים, העיסוי באבנים חמות עוסק בהליך רפואי אחר הנועד לטהר את הגוף מרעלנים המסתובבים במערכת הדם שלנו. כל אדם המעוניין לעבור התמחות עיסוי באבנים חמות, שבמקורה נקראית עיסוי אינדיאני לומד אודות פילוסופיה אינדיאנית, מידות האבנים, עיסוי נקודתי, שילוב סוגי האבנים בטכניקות עיסוי, הרפיה עמוקה באמצעות אבנים, חום על פי מאפייני האבנים במטרה לקבל את ההכשרה המלאה בנישה ייחודית זו. השיטה משלבת במהלך הטיפול 42 חלוקי נחל בשילוב עם שמני מרפא במטרה לפתור בעיות של שרירים תפוסים וניקוי הגוף מרעלים. הסיבה מדוע נישה זו נחשבת ליעילה בתחום ניקוי הרעלים היא משום שהשינויים הקיצוניים בטמפרטורות הגוף מובילות את גוף האדם לנסות ולאזן את המערכות שלו וכך לנקות את את הגוף מגורמים לא רצויים.

הכשרת אנשי מקצוע בתחום העיסוי
ישנם סוגי עיסוי שונים המבוססים כל אחד בניסיון לפתור בעיות וכאבים שונים כגון עיסוי טריגר פוינט העוסק במעטפת של השריר ובמקורות שגורמים לו להיתכווץ, או עיסוי לנשים בהיריון הסובלות מכאבים במפרקים ובשרירים ועוד כך במידה ואתם מעוניינים לקבל עוד ייעוץ ומידע על עולם העיסוי ומהם שיטות הטיפול הקיימות, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור המופיע במאמר ותוכלו לקבל ייעוץ אודות מסלולי הלימודים הקיימים להכשרת אנשי מקצוע ועל מוסדות הלימוד עצמם.

מפת אתר | צור קשר