ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא בצפון – כיצד מוצאים את המקום המתאים עבורנו

אחת החוויות המפנקות ביותר שיש, היא ללא ספק הזמנת מקום בספא. מקום בו אנחנו יכולים למצוא מתחמים שונים ומפנקים, מקום בו אנחנו יכולים ליהנות משלל אפשרויות שונות בשביל להירגע וכן בשביל לטפל בעצמנו.

הרעיון של ספא בצפון או בכלל בכל מקום בארץ, הוא דבר יחסית חדש. אם בעבר היו בעיקר, ועדיין יש, מקומות בהם יכולנו ליהנות מעיסוי בלבד אשר ניתן על ידי מעסים מקצועיים, או מקומות כמו מרכזי נופש וספורט שונים שיש בהם ג´קוזי וכדומה, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שילובים של שני הפעילויות, ועוד מגוון פעילויות מפנקות אחרות.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא במתחמי ספא, טיפולי פנים, טיפולי רגליים, סאונה, בריכות, ועוד מגוון רחב של טיפולים מסוגים שונים שגם מפנקים ועושים נעים וגם יכולים לשפר את איכות העור שלנו, לשחרר אותנו מעומסים ולחצים בגוף ועוד. צריך לומר, לא מעט מקומות שיש בהם ספא, כוללים היום גם ארוחות בוקר או צהריים ואפילו מקומות לינה, בין אם זה למספר שעות ובין אם זה ללילה שלם.

כעת השאלה שעולה היא, כיצד בוחרים ספא בצפון למשל. אנחנו נחפש ספא באזור זה, אם אנחנו נניח מתגוררים במרכז או בדרום ורוצים לנסוע למספר ימים לצפון ועל הדרך אנחנו רוצים גם להתפנק, או אם אנחנו פשוט מתגוררים בצפון ורוצים לפנק את עצמנו. לא מעט זוגות חוגגים כך את ימי הנישואים שלהם, ימי הולדת, ואפילו פונים לספא לפני או אחרי החתונה בשביל להירגע.

כיצד בוחרים ספא בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מה יש בו. מה הוא מכיל. אנחנו יכולים למצוא מקומות שמכנים את עצמם ספא ואין בהם את כל הדברים שנחפש, אלא יש בהם דברים בסיסיים בלבד. מצד שני, אנחנו יכולים למצוא ספא שהוא אומנם מכיל לא מעט דברים, אך הוא המוני, ולא מספק אווירה אינטימית ונעימה. אלה דברים שאנחנו מאוד צריכים כשאנחנו הולכים למקום כזה. 

שנית, אנחנו נחפש ספא שלא רק מספק לנו את כל מה שאנחנו מחפשים מבחינה פרקטית, אלא גם מקום שנמצא באזור נעים, מקום שמעוצב יפה, מקום שמעורר תחושה טובה, חיובית עם אנרגיות טובות.

שלישית, אנחנו צריכים לחפש מקום שנוח להגיע אליו, מקום שמלבד כל הדברים שתיארנו, אכן יש בו גם משהו לאכול או שבסביבתו הקרובה יש מסעדה או מקום אחר שנרצה לאכול בו. כך נוכל להמשיך את הפינוק גם אחרי הביקור בספא.

ארבע, מומלץ לבדוק מי אחראי על הספה ומי מטפל בו. האם מדובר בצוות מקצועי, איכותי ואמין. חשוב גם לבדוק מה בדיוק הוא מציע מבחינת סוג הטיפולים. האם מדובר רק בטיפולים "מפנקים" או גם כאלה שיכולים לעזור לנו מבחינה בריאותית, כאלה שיכולים להקל עלינו פיזית ונפשית.

מפת אתר | צור קשר