ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מלונות ספא בצפון: צ´קליסט לבחירת המלון הכי טוב

אם יש לכם חשק אמיתי להירגע, לנשום קצת ולראות מול העיניים נוף ירוק מושלם, זו התקופה לנסוע לצפון. הכל רגוע, הגשמים צבעו את כל השדות, ההרים והגבעות בירוק, הנחלים זורמים והתחושה היא שבאמת אפשר לנשום קצת, להתרחק מהשגרה ולהנות מחופשה מרגיעה.

אם שכנענו אתכם ואתם כבר מחפשים מלון ספא בצפון שיאפשר לכם להירגע עד הסוף, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. קבלו את הצ´קליסט לבחירת המלון הכי טוב לחופשת הספא הקרובה שלכם.

איך פועל הספא במקום?

מלון ספא כשמו כן הוא, מקום מושלם לטיפולים מפנקים שיאפשרו לכם לחדש את הגוף, לתת לנפש מנוחה ולהרגיש חדשים. לפני שאתם בוחרים מלונות ספא בצפון, כדאי תמיד לבדוק איזה טיפולים הם מציעים. האם יש משהו מיוחד שתרצו להתנסות בו? האם הם דווקא מציעים את הטיפול שאתם מכירים ואוהבים?

כדאי לבדוק האם המטפלים במקום מקצועיים, האם המקום נראה נעים ומזמין והאם הוא משרה, לפחות לפי התמונות וההמלצות, את האווירה הדרושה לכם.

איך נראים החדרים – ואיך נראה המלון כולו?

חופשת ספא מרגיעה סובבת סביב טיפולים מפנקים, אבל גם הלינה, האוכל ושאר הדברים שמציע המלון חשובים מאד. כדאי להסתכל באתר ולהתרשם האם החדרים נראים יפים ואסתטיים, מה הביקורות שכתבו גולשים על נראות החדרים, האם העיצוב שלהם משרה אווירה נעימה ומרגיעה ומה כוללים החדרים.

לצד החדרים עצמם, בידקו איך נראה חדר האוכל, האם הוא נעים, מה הוא משדר לכם, האם האוכל נשמע מגוון וטעים? ומה התחושה שלכם לגבי המלון כולו? כדאי לקרוא תגובות, פידבקים וחוות דעת של גולשים.

איפה נמצא המלון?

מיקום מיקום מיקום – כשמדברים על מלונות ספא בצפון הנוף הוא חלק מהחבילה.

האם מתחשק לכם להיות על ההרים עם נוף ירוק ורק השמיים מעל? האם בעמק שבו זורמים נחלים וציפורים נודדות מרחפות מעליכם? האם באחד היישובים הקטנים שיש לו היסטוריה סוחפת, מסעדות ותיירות אומנותית מרשימה? תבחרו את המיקום שהכי עושה לכם את זה.

כדאי לבחור מלון שנמצא במיקום שנוח להגיע אליו, שיש בסביבתו חנייה נוחה ושהוא קרוב לאטרקציות, טיולים ומסעדות שמתאימים לאופי של החופשה שלכם.

מה יש לעשות מסביב?

חיפוש אחר מלונות ספא בצפון יוביל אתכם לשפע של רעיונות לאטרקציות, טיולים וחוויות שונות, בכל עונה בשנה. מביקור ביקבים ועד לארוחה במסעדות מיוחדות עם קונספט יוצא דופן, ממוזיאונים ואתרי מורשת ועד לסדנאות חווייתיות של אומנות, אוכל או צילום, מרכיבה על סוסים ועד לטיול ג´יפים אל השקיעה.

לצד הטיפולים המרגיעים בספא, נסו לחשוב מה אתם רוצים לעשות בשאר החופשה, האם היא תהיה רגועה? מלאת חוויות? אולי החופשה שלכם סובבת סביב פינוקים כמו מסעדות ובתי קפה, יקבים ופיקניקים רומנטיים? 

ככל שתעצמו עיניים ותחלמו את החופשה שלכם בצורה יותר מדויקת, כך תדעו לבחור את המלון הנכון לחופשה שלכם.

מפת אתר | צור קשר