ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ליום נישואין

מחפשים ספא ליום נישואין? מה יותר מרגש, רומנטי, מפנק ומענג מאשר לחגוג את יום הנישואין שלכם במרכז ספא אישי, מפנק ורומנטי. יום נישואין משמש לכם כסימן ליום בו החלטתם להפוך לזוג נשוי, יום זה מאפשר לכם להתייחד באופן האינטימי והאישי ביותר פעם בשנה, ולתת לרגשות האהבה שלכם לפרוץ החוצה ללא גבולות. חשוב להקדיש את מלוא תשומת הלב אחד אל השני ביום הזה וזאת מתוך הרצון לשמור על ייחודיותו של יום הנישואין.

יום נישואין במרכז ספא זה הפתרון האולטימטיבי, על זה אין כל עוררין! מרכז הספא מספק לזוגות שמגיעים אליו - כמה שעות של נחת, רוגע ואווירה קסומה. מרכז הספא יאמרו רבים הוא תפאורה מושלמת ליום נישואין: הצבעים, הריחות, הטעמים והמרגוע הופכים את היום הזה למשהו מיוחד במינו. רבים מאלו שכבר הגיעו אלינו למרכז הספא לחגיגת יום נישואין, מעידים על רגעים מאוד אינטימיים ומיוחדים שנצברו אצלם בראש.

אז מה בתפריט אצלנו? לימי נישואין הכנו חבילות ספא מיוחדות, אותן תוכלו להתאים עבורכן ועבור בן זוגכם. טיפולי הספא אותם תמצאו בחבילות הספא שלנו, הינם חבילות ספא אשר הותאמו במיוחד לזוגות. טיפולי הספא הזוגים נועדו להסב למטופלים הנאה רבה לצד החשיבות הבריאות של העיסוי. בנוסף שילבנו בחבילות הספא גם ארוחה קלילה ושתייה שיעזרו לאווירה הרומנטית. גם גקוזי ורחיצה זוגית הכנו לכם.

מפת אתר | צור קשר