ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסאג´ אבנים חמות

בשנים האחרונות הלך וגבר הביקוש לימי כיף בספא וקבלת טיפולי ספא מסוגים שונים. אחד הסוגים המיוחדים והמועילים ביותר הוא טיפול באבנים חמות. טיפול באבנים חמות מתחיל ראשית בעיסוי רקמות עמוק במיוחד בעזרת שמנים מיוחדים, לאחר עיסוי הרקמות יהיה שילוש של האבנים החמות. בשלב הראשוני מניחים מספר אבנים בין האצבעות של הרגליים ובמרכז המצח או ולאחר מכן עוברים לעיסוי בשיטה מיוחדת בעזרת האבנים. 

השילוב של שמנים עם ארומה מיוחדת עם האבנים החמות ומגע ידיים מקצועיות יביא ללא ספק לתחושה נעימה במיוחד על ידי חום, רוגע ושלווה. שילוב העיסוי העמוק עם האבנים החמות המביא לשחרור השרירים התפוסים . בנוסף השמנים אשר בהם משתמשים לצורך העיסוי חודרים לגוף דרך הנקבוביות ותורמוים רבות בהמרצה של מחזור הדם ובספיחת רעלים.

הייתרונות העיקריים של העיסוי האבנים החמות הם שחרור של שרירים תפוסים על ידי חום האבנים החמות.  כאשר החום של השרירים התפוסים עולה הגוף משחרר רעלים, מפזר חומצות חלב ומפזר באופן משמעותי אנרגיות שליליות. הטמפרטורה הגבוה של האבנים פותחת את הנקבוביות העור, וכך המינרלים המיוחדים  שבאבנים חודרים לגוף, ויוצרים תנועה במחזור הדם והאנרגיה.

מפת אתר | קורס עיסוי אבנים חמות |  צור קשר