ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף בספא במרכז

 מעוניינים לארגן לעובדים שלכם או לצוות שלכם יום כיף בספא במרכז? כנראה שהגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו תוכלו לארגן ימי כיף במרכז הספא הכי כיפי ומהודר באיזור המרכז. החוויה במרכז הספא שלנו מאפשרת לצוות העובדים שלכם להתגבש ולעבור חוויה מיוחדת, בעלת משמעות עמוקה שיכולה גם לעזור בפוריות של צוות העובדים.

 למי מתאים יום כיף בספא במרכז?
יום הכיף הזה מתאים לכולם, בלי הבדל של דת, גזע או מין! נשים, גברים, צעירים, מבוגרים, מגניבים או חנונים! מי לא אוהב מסאגים מפנקים מלאי אהבה ונתינה? אירועי יום כיף שמתקיימים אצלנו יכולים להתאים לכל אחד ממכם וגם לכל סיטואציה אפשרית. בין אם מדובר לצוות מצומצם של עובדים ובין אם לקבוצה גדולה יותר.

 מה תקבלו ביום כיף אצלנו?
יום הכיף אצלנו במרכז ספא ידאג לפנק כל אחד מהאורחים שלנו במרכז ספא בשלל עיסויים. נוכלו לבחור עבורכם חבילת ספא שנקבעה מראש ושאותה תוכלו להתאים לכל המוזמנים. אפשרות אחרת היא להרכיב יחד איתכם חבילת ספא ייחודית שתוכל להתאים במיוחד לאופי וסוג האורחים.

 למה לבחור ביום כיף בספא במרכז ולא בספא בצפון או בדרום?
במידה והמשרד וצוות העובדים שלכם עובדים באיזור המרכז, כדאי מאוד שתבחרו במרכז ספא הממוקם באיזור המרכז. תוכלו לארגן ביום כיף גם אלמנטים אחרים כמו ארוחה במסעדה יוקרתית או יציאה משותפת לבר – דבר שהרבה יותר כיף לקיים במרכז מאשר באיזור אחר.


 

מפת אתר | צור קשר