ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מקום מסיבת רווקות

מחפשים מקום לחגוג מסיבת רווקות? תרשו לנו לספר לכם על מרכז הספא שלנו! אצלנו תוכלו לארגן מסיבת רווקות חלומית, קסומה ומלאת יצרים ותשוקה, אשר כמוה עדיין לא חוויתם.

 למה דווקא לבחור במרכז ספא כמקום אידיאלי למסיבת רווקות?
השאלה אותה נצטרך לשאול בטרם נבצע את ההחלטה הסופית היא "מה ברצוננו להשיג במסיבת הרווקות?" או "מהם הדברים שיגרמו למסיבת הרווקות שלנו להיחשב כמסיבה טובה שהגשימה את עצמה?" על אותם שאלות ננסה לענות בקצרה ובצורה הפשוטה ביותר. מרכז ספא קטן ואינטימי מאפשר לכל המוזמנות להירגע יחדיו ולחוות רגעים קטנים ביחד. תוכלו לשוחח, לשחק משחקים, לצחוק, לבכות, לשיר ולעשות כל מה שעולה על רוחכן.

מה תקבלו אצלנו במרכז ספא?
הכנו מבעוד מועד חבילות ספא למסיבת רווקות אשר יתאימו לכם באופן אישי כמו כפפה ליד. כל טיפולי הספא שנבחרו נבדקו ונמצאו כמתאימים ביותר וכמיוחדים ביותר עבור הבנות המוזמנות. עם זאת יש לומר כי נוכל לשנות את טיפולי הספא ולהתאים אותם באופן אינדבדואלי לרצונכן.

מה תוכלו לשלב ביום ספא במסיבת רווקות?
ביקור במרכז הספא שלנו יכול להיות האטרקציה המרכזית של מסיבת הרווקות שלכן, אם כי רעיונות נוספים יכולים להיות תוסף מיוחד למסיבת הרווקות המתכוננת. תוכלו לשלב את הספא עם ארוחה במסעדה יוקרתית או בארוחת בוקר משותפת בבית קפה. תוכלו לשלב את הספא עם פיקניק בים, או לינה משותפת בחוף הים. כמובן חשוב להכין הרבה משחקים ואטרקציות שיפלפלו את המסיבה ויהפכו אותה לבלתי נשכחת עם הפעלות ומשחקים עם לוח מחיק לניחושים של מילים שמסתתרות מאחורי ציורים, הכנת מצגות מרגשות ועוד.

מפת אתר | צור קשר