ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ימי כיף לזוגות

החלטתם לקחת יום כיף, אתם ועוד זוג או עוד כמה זוגות ואינכם יודעים לאן ללכת, די ברור שתחפשו איזושהי חוויה רומנטית. אז לאן תלכו? חשבתם על יום כייף לזוגות בספא? 
ספא מקצועי מארגן ימי כייף לזוגות, ימים בהם הזוגות יכולים להגיע לספא ולהרגיש פינוק מהו.
הזוגות נכנסים אל האוירה עם כניסתם את הספא, מייד לאחר מילוי שאלון בריאות קצר הם מייד שוכחים כי הם נמצאים בלב העיר עם ציוויליזציה בחוץ, הם נשאבים לעולם שכולו חוויה זוגית מפנקת.

פינוק מושלם
הספא הינו מקום מושלם להעביר בו יום כייף לזוגות, מבחר בעיסויים שניתן בספא הוא גדול לעין ערוך, כל כך גדול שתתבלבלו. אז מה בא לכם? אמבטיה מלאה שמנים ארומטיים? יין? אולי ללגום משקה קל כשאתם לובשים את החלוק הנעים שקיבלתם עם כניסתכם? ומה עם עיסוי? יש שיאצו, יש רפלקסולוגיה, יש מסאג´ ב-4 ידיים, אבנים חמות, עיסוי קרקפת, פילינג, טיפול פנים, עיסוי פנים, שילוב של מספר סוגי עיסויים.

נוסף לכל זה כל זוג מקבל חדר פרטי בו מתבצעים העיסויים- רומנטיקה במיטבה. ואם כל זה לא מספיק לכם אז בימי כיף לזוגות ניתן להנות מכל מתקני הספא, החל מסאונה, ג´קוזי, רחבת מנוחה וכלה במכון כושר למתמידים שבינכם.וברקע תמיד מושמעת מוסיקה מרגיעה, נעימה שמשכיחה מכם כל טרדה אפשרית. אנו ממליצים על ימי כיף לזוגות גם ללא אירוע מיוחד-רק כדי להתפנק, כי מגיע לכם.

מפת אתר | מטבחים |  צור קשר