ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זול

כשאנו אומרים ספא זול איננו מתכוונים לכך שהוא זול במה שהוא מציע, איננו מתכוונים לכך שבשל העובדה ששילמתם מחיר זול תקבלו גפ חוויה פחות טובה. כשאנחנו אומרים ספא זול אנו מתכוונים ל"שלם פחות- קבל יותר".
החלטנו לתת לכם יותר
החלטנו לפנק אתכם במלוא מובן המילה ולאפשר לכם ספא במחיר זול, ספא איכותי, מפנק, ספא מקצועי עם אנשי צוות שעברו הכשרה ובעלי נסיון- וכל זאת במחיר מוזל.

החלטנו שמגיע לכם להנות מהאוירה המרגיעה של הספא, מבוקר של פינוק, מאמבט השמנים, החדר המנוחה, מהחלוקים הלבנים והצחים כשלג, מנעליים מפנקות ורכות, ממבחר עיסויים רחב והכל ממש בזול.
התחשק לנו להראות לכם שמגיע לכם פינוק מושלם, אולי עיסוי קרקפת מדהים, אולי פילינג גוף, אולי מסאג´ שמנים, אולי מסאג´ אבנים חמות- מה שיתחשק לכם, וכל זאת במחיר זול יותר.

אתם יכולים לבוא עם בני זוגכם, החבר, החברה, הבעל, האישה ולפנק את עצמכם כמו שצריך, מכף רגל ועד ראש, לפנק את עצמכם באוירה קסומה שרק ספא טוב יכול להציע לכם.
אז ספא זול הוא ספא שאחריו תרצו לחזור שוב פעם, לקבל שוב מסאג´, לקבל עוד פעם חוויה רומנטית לזוג,  לקחת שוב פעם את כל החברות הטובות ולשבת בג´קוזי ולצחוק, ממש יום פינוק כמו שאתן כל כך אוהבות.
אז למה אתם מחכים- שלמו פחות וקבלו יותר- קבלו יום פינוק מושלם.

מפת אתר | צור קשר