ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי בספא

ספא מעניק עבור כל אדם חוויה מפנקת וייחודית, המטעינה את הגוף, כמו גם את הנפש, באנרגיות חיוביות חדשות ורעננות. אנו מציעים עבורכם ספא יוקרתי, המספק מגוון טיפולים שונים ובכללם עיסויים מקצועיים, מתקני ספא מפנקים ואטרקציות נוספות. כל אלה, תוך התאמת חבילת ספא אידיאלית לצרכיו ורצונותיו של המטופל, כאשר כל טיפול בדרכו שלו יעניק לו חוויה גופנית ומנטלית מדהימה.
במאמר זה נפרט על כמה מאטרקציות הספא השונות:
טיפולי עיסוי בספא

אנו מספקים מגוון טיפולי עיסוי שונים, המוענקים על ידי צוות מקצועי ומיומן בתחום. בין הטיפולים המוצעים- עיסוי שוודי ותיאלנדי, עיסוי רקמות עמוק, טיפול בשיאצו ו-טיפול באבנים חמות, מסאז´ רפלקסולוגי, ארומתרפי ועוד ועוד. הבחירה היא כולה שלכם, ואנחנו נעשה את המקסימום בכדי להתאים עבורכם את הטיפול הנכון ביותר.
שימוש במתקני הספא השונים
השימוש במתקני הספא מעניק אינטימיות בפן אחר, שכן כאן אתם מייצגים את המטופלים והמטפלים גם יחד. השתמשו בשלל מתקני הספא המוצעים והרשו לעצמכם להיכנס לעולם שכולו פינוק והנאה- אם מדובר בבילוי רומנטי בג´קוזי או באמבטיית שמנים, או ברענון הגוף והנפש בסאונה יבשה ורטובה- הבחירה כיצד להתפנק היא כמובן שלכם.
בר חמצן
אטרקציה ייחודית נוספת אשר אותה אנו מציעים במסגרת חבילות הספא השונות הינה השימוש ב"בר חמצן". בר החמצן מאפשר נשימה של חמצן נקי וטהור, המנקה את הגוף מרעלים, מחזק ומנקה את המערכות השונות בגוף ומעניק חווית תראפיה שונה מכל מה שהכרתם קודם לכן.
מפת אתר | צור קשר