ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי ספא לספורטאים

ספורטאים אשר עיקר פעילותם כרוכה בפעילות גופנית מאומצת, בין אם מדובר ברקדנים למינהם אשר עומלים שעות ארוכות בחדר החזרות או באצנים אשר רצים קילומטרים רבים בכל יום, מאמצים את שריריהם מאוד באופן בו לא אחת מתגלים אצל אותם ספורטאים בעיות גופניות המלוות בכאבים עזים אשר לעיתים אף מונעים מהם את המשך פעילותם המקצועית.  התחרותיות והרצון להצטיינות מקסימלית בתחום הספורט דורשים מאותם ספורטאים להוכיח עצמם ולהאמץ יתר על המידה ועל כן חשוב מאוד במטרה לשמור על גופם, להקפיד על עיסויים מקצועיים של שרירי הגוף.

סוגי עיסויים לספורטאים
מרכזי ספא רבים ברחבי הארץ מציעים מגוון של סוגי טיפולים אשר תכליתם העיקרית היא להביא לשחרור השרירים לאחר אימונים קשים בקרב ספורטאים, וכן להקל על הגוף אשר מאמץ עצמו יתר על המידה. מרכזים אלו מצוידים במעסים מקצועיים שעברו קורס עיסוי ספורטאים וקיבלו הסמכה מקצועית לכך. עיסוי לספורטאים יכול שיהיה עיסוי עמוק כגון עיסוי שבדי, עיסוי רפלקסולוגי, עיסוי תאילנדי וכו.. על אותם ספורטאיים אשר מתעמלים שעות רבות במטרה להגיע להישגים רבים בתחרויות שונות ועל כן עיסויים שתפקידם הוא רגיעה ומנוחה רלוונטי עבורם מאוד, עיסויים כמו עיסוי קרקפת וצוואר או עיסויי הרפיה כלשהו מתאים עבורם במיוחד.

ייחודם של עיסויים לספורטאים
על מנת לבצע עיסוי יעיל ואפקטיבי לספורטאים חשוב מאוד להיות מקצועיים ומומחים בטיפול מיוחד לספורטאים, וכן לדעת לטפל התקשויות והתכווצויות שרירים שמקורן במאמץ הגופני הרב אשר קיים בעת פעילות ספורטיבית. ועל כן הטיפולים לספורטאים צריכים להיות עמוקים וחזקים באופן שבו הנקודות התפוסות יטופלו וכן השרירים אשר המסה שלהם גדולה יותר בקרב ספורטאים, יטופלו באופן מלא.

מפת אתר | צור קשר